אני אזרחית טובה, זו המשטרה שלנו שלא. או: רוצים פספורט מזויף?

 

אני עונה על שאלות בנושאי תוכים באתר מסוים בהתנדבות (כי זה נראה לי ממש חשוב שיהיה וטרינר זמין, שעונה).

מדי פעם מישהו משחיל פרסומת לתוכים או לציוד לתוכים ואני כמובן מוחקת אותה.

היום קיבלתי פרסומת מעניינת. מישהו מכריז על עצמו כזייפן דרכונים אמיתיים,

רישיונות נהיגה, תעודות זהות ומסמכים רשמיים שונים כמו גם כסף מזויף. הכול באיכות מעולה, והוא מבטיח שרות מצוין, אחד הטובים בעולם. 

אני אזרחית טובה.

צלצלתי למשטרה. למוקד החדש שלהם, 110.

המוקדנית  עונה לי באדישות : גבירתי (אהבתי, גבירתי תמיד עושה לי את זה) , את צריכה לגשת לתחנה ולפתוח תיק.

אחרי שקצת לחצתי אמרה : טוב, את יכולה גם לפנות לאתר הפייסבוק שלנו.

פוסט זה פורסם בקטגוריה מיומנה של וטרינרית. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

4 תגובות על אני אזרחית טובה, זו המשטרה שלנו שלא. או: רוצים פספורט מזויף?

  1. איילת הגיב:

    מתסכל ומקומם ביותר.

  2. galithatan הגיב:

    איזו מדינה, מיוחדת במינה 🙂
    ובלי קשר, מוזר מאוד שככה אדם מרשה לעצמו להצהיר על מעשים בלתי חוקיים.

  3. אולי ככה נראית מדינה שמקבלים בה פטור מעבירות

כתיבת תגובה