תרנגולת בכסא גלגלים וחזירים עם בעיית התנהגות: חידושים מסמינר וטרינרי

 

כאן וכאן וגם כאן כתבתי על הסמינר בשנים קודמות.

שוב אני בסמינר ווטרינרי. משמונה בבוקר עד שש בערב אני שומעת הרצאות  שונות ורושמת במרץ רב. חנון נשאר חנון.

ההיי לייט שלי הוא הרצאה על הפרעות התנהגות של חזירים. כן כן. חזירים. אני תמיד משתדלת לשמע לפחות משהו אחד מתחום חדש. וחזירים זו חיה אהובה עלי במיוחד, בזכות החן  ובזכות האינטיליגנציה.

הם אגב יותר חכמים מכלבים.  . המרצה מתוודה שיש לה 12 חיות מחמד. וזה כולל חזיר אחד. . היא מראה תמונות מהבית שלה, החזיר משתולל עם הכלב ואני לא יודעת מי יותר מטורלל.  

בהפסקת הצהרים אני הולכת לאזור התצוגה.

אלפי וטרינרים, מאות מציגים ותרנגולת אחת בכסא גלגלים. כסא גלגלים תרנגולת

אני מכירה כסאות גלגלים לכלבים. אפילו לחזירים. אבל תרנגולת? באמת?

זה לא שהן לא ראויות, להיפך. חית מחמד מקסימה, ממש מקסימה, שסובלת מיחסי ציבור מעפנים שמרשים לאכול אותה.

תרנגולות סובלות מתופעה שנקראת BUMBLE FOOT  ,  כף הרגל מתנפחת וכואבת בטירוף. ומכשיר כזה יכול להקל עליה כי הרגל פשוט לא נוגעת באדמה. לשאלתי אמרה לי האשה בדוכן שרק בחודש האחרון הם הכינו שלושה כסאות כאלה. שלוש תרנגולות אמריקאיות  זכו לקבל כסא גלגלים. אני אוהבת את האמריקאים. באמת אוהבת.

מכירים את הצווארונים שאנחנו שמים על כלבים כדי שלא יאכלו את התפרים שלהם? יש כל מיני מודלים. ואני באמת אהבתי את הצווארון הבא:

יותר נכון את הדוגמנית. ג'ירפה

                                ***********************

שמחתי למצוא פלסטרים לכלבים עם סטייל אישי: פלסטרים

                              *********************

ומציגה שהמציאה פטנט לכלבים עיוורים:  נכון שהכלב נראה כמו חייזר אבל הטבעת הזו מונעת ממנו להתנגש בקירות,  בעוד שהכרית הקטנה מאחור בולמת זעזועים. הפטנט הזה עולה בערך 90 דולר.

לא הרבה בשביל איכות חיים לכלב שמתעוור.

 

blind dog

 

ואתם כבר יודעים שווטרינרים רציניים בודקים באולם התצוגה מכשור חדש. לא אני, כן?

socks

כל הגרביים החמודים עם ציורי כלבים.  הנה זה מה שאני אוהבת.

                             *******************

 

 

 

ולסיום- משפט השנה.   לעמיתי הווטרינרים- אם מישהו פעם יבוא בתלונות אליכם על מקצועיות יתר וחוסר רצון לקיצורי דרך וחיפופים::

 

 איכות בסטיילכאן

 

וניתן להירשם כמנויים לבלוג שלי. בצד ימין למעלה .

עיניכם הרואות, אני לא מטרידה אתכם יותר מדיחיוך עצוב

פוסט זה פורסם בקטגוריה מיומנה של וטרינרית. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

4 תגובות על תרנגולת בכסא גלגלים וחזירים עם בעיית התנהגות: חידושים מסמינר וטרינרי

  1. galithatan הגיב:

    דווקא הייתי שמחה לקצת יותר הטרדות מהסוג הזה 😉 תמיד נחמד לקרוא מה שאת כותבת מהכנס, אבל אולי תרחיבי על החזירים?

  2. נועה הגיב:

    תמיד כיף לקרא פוסטים שלך , אוהבת במיוחד שאת מתעדת לנו סמינרים 🙂 !

כתיבת תגובה