פוליטי

 

בדרך כלל אני מפרסמת בבלוג שלי. אותו אני אוהבת. ואז , באיחור של יום יומיים, נזכרת בילד החורג שלי, פייסבוק. ומעלה גם שם. הפעם התגובה הראשונה שלי הייתה שם. ואני מעתיקה אותה לכאן.

השנה לא תתקיים עצרת לזכר יצחק רבין. מחוסר תקציבים.
ככה זה מתחיל. מתחילים לשנות, יותר נכון למחוק את ההיסטוריה שלנו כדי שיוכלו להלביש סיפור אחר , יותר מתאים.
למה שלא יהיה מימון ממשלתי? זה לא היה רצח פרטי, כן? מה הבעיה לממשלה הזו לתת מיליון? כסף קטן לממשלה. אבל הממשלה של "רגע רגע רגע רגע" וחמש יחידות המתימטיקה ואפס יחידות ביחסי אנוש מתחילה לאט לאט לשנות לנו את ההיסטוריה.

אני לא מוכנה לזה.

אז אני מתכוונת להיות שם בכיכר. בשבת בערב.

פוסט זה פורסם בקטגוריה מיומנה של וטרינרית. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

5 תגובות על פוליטי

  1. aliciashahaf הגיב:

    צודקת. ואיך זה שאנחנו לא חברות (גם) שם, בילד החורג שלך ?

  2. galithatan הגיב:

    אני לגמרי לא מבינה למה הממשלה לא מממנת את העצרת. זה התפקיד שלה, זה באחריותה, לא? בושה וחרפה למדינת ישראל.

להשאיר תגובה

