המלבישה (כלבים)

אחד הבלוגים האהובים עלי , אם לא ה- הוא הבלוג של המלבישה.  כן, יש לי קטע עם אופנה.

הייתי שמחה לזכור מחלות כמו שאני זוכרת אאוטפיטים… מי לבש מה ומתי. סמיילי

 

01  ) על קיר הבגדים הזה כתוב: בגד לכל הזדמנות.  חסר ארון קטן ולוקה  שלי מסודרת.

 

בגד לכל הזדמנות

02) מישהו לרוץ אתו.  ורצוי חמוס

מישהו לרוץ אתו

 

לפי הגודל זה מתאים לחמוס אתלטי. הבד, כמובן, מנדיף.

03)   ואם אתם יוצאים מהאוטו בערב אל תשכחו להלביש ווסט זוהר לכלב

 

אפוד זוהר

04)    I WOKE UP LIKE THIS :  זהו. קמתי, זרקתי על עצמי משהו. ואני נראית מאמממם

התעוררתי ככה

 

05) הגיגים ניו אייג'ים עמוקים , כי גם לכלבה מגיע. (בתרגום חופשי- אל תהיי ענן ביום שמשי )

 

ניו אייג לכלבים 

06) פינת הגרביים. ארבע מכל סוג באריזה אחת, כמובן.

 

גרביים יותר יפות

 

07) צבעי האביב. כי מה שטוב לזארה טוב גם כאן

צבעי אביב

 

08)  לכבוד פורים:  ואיפה גל גדות כשצריך אותה?

לכבוד פורים

 

עכשיו רק צריך שתהיה פינת הלבשה לכלבים  בCOS , החנות היחידה שאני באמת אוהבת ,ואני מסודרת.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • galithatan  On 26 למרץ, 2016 at 22:14

    למה צריך גרביים לכלבים? (ונוותר על השאלה למה הם צריכים בגדים בכלל)

  • שלומית לוי  On 27 למרץ, 2016 at 08:47

    האמת , זה היה צריך להיות פוסט הומריסטי. אני חוששת שההקדמה שלי קלקלה משהו. ההצדקה היחידה לבגד לכלב היא מזג אוויר קר. יש כלבים שצריכים תוספת חימום. כנ"ל גרבים. הקטע עם הגרבים , הוא שרוב האמריקאים משתמשים בזה כדי שהכלב לא יסרוט את הפרקט שלהם!

כתיבת תגובה

