שופינג טיים

היה לי כנראה יותר מדי זמן חופשי באמריקה. נכנסתי לחנות חיות סתם ככה כדי לקנא במה שיש שם ואין לנו.. תראו את הקיר הענק עם צעצועי התוכים .

קיר צעצועים

לא מצאתי שם צעצועי מחשבה!! נדמה לי שכבר כתבתי את זה בעבר  אני חושבת שהתוכים הישראלים חושבים יותר מעמיתיהם בקליפורניה.

אז או שבאמת החיים אצלנו הרבה יותר מעניינים. (לא, באמת?) או שהצעצועים שאני מייבאת מפתחים אותם כל כך יפהסמיילי

בנוסף לצעצועים המוכרים שאזלו הבאתי חדשים !

הנה מנשא לכלבים

מנשא כלבים

כאן צילמתי סלסילה חמודה לחולדת הבית שלכם  או לחמוס. אני מתמוגגת ממתיקות. (זה הטלפון שלי בפנים כדי שתראו כמה זה קטן. )

מיטה לעכבר

ולסיום: ענפים נהדרים לכלוב. אני ממש לא אוהבת שיש מקל מטאטא בכלוב. תוכי צריך לעמוד על ענף אמתי. ואם הייתם גרים בארצות הברית הייתם יכולים לקנות ענף יפה כזה עם בורג בקצה . תמורת ששה או שבעה דולר.

ענפים

והנה למה אני מקנאה בהם יותר מהכול.

לשכת גיוס

לשכת גיוס בקניון ליד הבית.

סיימתם לעשות קניות ובא לכם להתגייס? או יותר מדויק נגמר לכם הכסף ואתם רוצים עוד?  הכי קל בעולם.  מתגייסים. הצבא משלם שם משכורת  יפה  למי שרוצה להתגייס  (רוצה, כן?) שכר לימוד למתאימים (שכר לימוד לווטרינריה בארצות הברית זה משהו כמו רבע מיליון דולר לתואר)-

ומה יותר הגיוני מלפתוח לשכת גיוס  באמצע הקניון.  

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • שלום  On 16 למרץ, 2016 at 19:52

    מה אומר ומה אדבר – מת על הכתיבה שלך ש. דש חם לק.

  • sophieorian  On 17 למרץ, 2016 at 07:08

    יאאאאא!
    אני רוצה ענפים לכלוב!
    הבאת כמה למכירה?? סתם סתם, ברור שלא.
    אולי אפשר להזמין כאלו בדואר

  • שלומית לוי  On 17 למרץ, 2016 at 23:23

    לא הבאתח. המזוודה היתה מלאה בקופסאות של פירורי שניצלים …ק. חייו אינם חיים בלי הפירורים האלה, ועוד הרבה זבל נוסטלגי… בפעם הבאה אביא לך.

  • galithatan  On 20 למרץ, 2016 at 14:29

    תמיד נהנית מהפוסטים שלך, אפילו שאין לי בעלי חיים בבית (רק בלב) 🙂
    לא נראה לי שלהתגייס לצבא האמריקאי זה כזה שוס, אבל כשאת מגלה לנו כמה עולים לימודי וטרינריה שם – אולי זה שווה את זה. אגב למה כל כך יקר שם בהשוואה לאירופה/ישראל?

  • שלומית לוי  On 21 למרץ, 2016 at 17:25

    תודה:) גם בלב זה הרבה.
    ממש לא כיף להתגייס, ברור. אבל אם כבר אז מרצון, ולקבל פיצוי הולם.
    המחיר- לימודים באמריקה הם יקרים בטירוף.. אני מניחה ששכר הלימוד אצלנו מסובסד. ובית ספר לרפואת חיות, מטבע דברים , יש לו הרבה הוצאות תחזוק.
    יש לי חבר שכבר היום חוסך לקולג' של נכדתו. כל פעם שמגיע לו קצת כסף לא מתוכנן הוא שם בקופה.

    והנכדה- בת שנה וחצי.

להשאיר תגובה

