שנה טובה

אני יודעת שאני לא כאן הרבה. החיים סוחפים אותי, הרבה עבודה מכל מיני סוגים שונים (באמת שונים, אני בנאדם מפוצל אישיות) ,  וממש קצת פניות לכתוב כאן. בינתיים וכרגע. לא זונחת.

אבל אני עדיין יודעת לזהות גאונות כשאני רואה אחת.

את השנה הטובה הזו שנוררתי מחברי דורי רגב. דורי הוא גאון שמצייר ומעצב מכוניות ומעצב מוצרים  וקריקטורות זימה מקסימות, וגם מלמד בכל המקומות הנחשבים, כלומר לא רק אני חושבת שהוא גאון…ולשמחתי נתן לי רשות לאמץ את מה שהוא שלח לחבריו.

דוחף שנה טובה

הדוגמן כאן הוא החתול הפרטי שלו, דוחף.

חתול- אל. כבר כתבתי עליו פעם.

אז באמת שתהיה שנה טובה, ממש טובה. שנמשיך לחלום ולהגשים, שנמשיך לרצות דברים (כי כשמפסיקים לרצות ומסתפקים במה שיש אז מפסיקים הכל. ואני לא מתכוונת לעוד כסף, או עוד זוג נעלים) ושנהיה בריאים, אנחנו, התוכים, החתולים, הכלבים שלנו, חיות המשק טובות הלב שלנו, כל מי שאיתנו כאן .

 

 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • nina ramon  On 13 לספטמבר, 2015 at 13:42

    שתהייה שנה נפלאה (:

  • אליסיה שחף  On 13 לספטמבר, 2015 at 14:07

    מקסים ביותר ! שנה טובה יפתי 🙂

  • נעמה קורן  On 13 לספטמבר, 2015 at 16:02

    שלומיתי, שנה ממש ממש טובה שתהיה.

    • שלומית לוי  On 15 לספטמבר, 2015 at 10:38

      הי יקרה, מקווה שעברה שנה טובה ושהבאה תהיה אפילו יותר טובה. הרבה בריאות ואושר!

  • שלום  On 14 לספטמבר, 2015 at 08:14

    לגדולה מכולן.. מחכה לפוסט על ה"גנקוקי" וה"יוסטיקה"

  • שלומית לוי  On 15 לספטמבר, 2015 at 10:39

    וואו זה יהיה פוסט מורכב….אשתדל:)

  • שרון  On 28 לספטמבר, 2015 at 16:17

    אהבתי את הברכה. שנה טובה ומתוקה עם הרבה שלווה שמחה ובריאות.

  • galithatan  On 7 לאוקטובר, 2015 at 13:47

    ברכה נהדרת – במיוחד האיחול של "להמשיך לרצות דברים". וגם אם קצת באיחור: שתהיה לך שנה מוצלחת ופוריה 🙂

להשאיר תגובה

