משיכה מינית, ידידות ומה שביניהם- לא אצלנו. אצל תוכים

קיבלתי השראה מהבלוג של גיל "הומו סאפיינס"  שכתב על הנושא. ופתאום הבנתי שאני רואה כל כך הרבה מקרים דומים אצל תוכים. ולא שאין הבדלים בינינו לבינם. יש.

אצל תוכים, דבר ראשון, אין יזיזות. מפגש זמני לצורך פורקן מיני זה דבר שבפולניה של התוכים לא שמעו עליו.  אצל תוכים אם נוצרת מערכת יחסים – זה לתמיד. ואז כבר אי אפשר להפריד ביניהם כי ליבם נשבר. (מטפורית, כמובן.)

הייתה לי לקוחה עם להקת קוקטיילים. בלהקה הייתה תוכית אחת שאף אחד לא רצה!  זכרים העיפו מבט אחד ולא רצו אותה. מה היה בה שדחה אותם- אין לי מושג. גם בעלי התוכית וגם אני לא ראינו שום הבדל. למה זו הייתה כל כך לא אטרקטיבית אין לי מושג.

כפרס ניחומים הרשיתי לתת לה לאכול  ג'אנק פוד,בניגוד להרגלי הקשוחים עפי"ר. צריך קצת פינוקים בחיים, לא?

הכרתי תוכית מקסימה  מארי שמה. מארי נקנתה כבת לוויה ללואי שהיה בודד. לואי מיד התאהב בה , . אבל צרותיו לא תמו…מארי סירבה בעקשנות רבה להיענות לחיזוריו. שש שנים הוא ניסה ולא התייאש ושש שנים היא התמידה בסירובה לו. יום אחד, אחרי שש שנים של מגורים משותפים  באותו כלוב, היא נענתה לו ונתנה לו לזווג אותה. מה שינה את דעתה? מי יודע. אולי אמרה לעצמה- הי, זה אחלה גבר. איך לא ראיתי אותו עד היום.

ואולי אמרה לעצמה- אלה החיים שלי,הזמן עובר,  האביר על התוכי הלבן כבר לא יגיע , וכדאי להתפשר על הזכר היחיד שיש פה בסביבה…

נעשה ניסיון מאד מעניין שאין לי ספק שאפשר ליישם אותו על בני אדם. בלהקת תוכים שהיו מחולקים לזוגות , אחוז הרבייה היה מאד נמוך. הבעלים החליט לשחרר את הזוגות כולם לכלוב רבייה גדול כדי לתת להם סיכוי לבחור מחדש בני זוג.

אחוז הרבייה עלה  משמעותית בשנה אחר כך.

אבל הפתעה: מסתבר  שהרוב המוחלט של התוכים בחר באותו בן/בת זוג שהיה להם קודם!

כאילו אני, אם יתנו לי לבחור מלהקה שלמה של זכרים, רוב הסיכויים שהייתי בוחרת באותו בעל שיש לי כבר…

מכיר את השיגעונות שלי, אני מכירה את שלו (אין לו, חוץ מאוכל) אז מה, להתחיל הכול מהתחלה?

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • George  On 25 ליוני, 2015 at 07:16

    או כמו שאמר ל.:
    עד שהתרגלתי לשנוא אישה אחת עכשיו להתחיל לשנוא אחרת?!

  • שולצי  On 25 ליוני, 2015 at 11:41

    מקסים מרגש ומעודד לדעת שכך הם מתנהגים בעלי הכנף , מעניין אם זה עובד גם כך לגבי כלבים וחתולים ? מתארת לעצמי שלא , אצלם בתקופת היחום , לא רואים ממטר….🐈🐕=🙈🙉🙊

    • שלומית לוי  On 25 ליוני, 2015 at 18:53

      כלבים וחתולים, כמו שאמרת, הרבה פחות בררנים מתוכים. תוכים הם לגמרי בני אדם. (דעתי הבלתי משוחדת)

  • galithatan  On 25 ליוני, 2015 at 14:51

    מעניין מה היה הסיפור עם התוכית הלא אטרקטיבית, והאם לתוכים יש רגשות? האם היא נעלבה?

    • שלומית לוי  On 25 ליוני, 2015 at 18:55

      לתוכים יש רגשות, לגמרי. אני לא יודעת לגבי התוכית הספציפית כי לא ראיתי את זה במו עיני. אני מניחה שהיה שם בעיקר תסכול מיני שהופנה לאכילת יתר. (גם בזה הם דומים לנו, לדעתי…)

  • שירלי  On 29 ליוני, 2015 at 08:51

    תודה, בדיוק בזמן להתלבטות שהייתה לי אתמול. בספר שאני מתרגמת כרגע הופיע המשפט "Inseparabili, come i pappagallini." (בלתי נפרדים כמו תוכים) כתיאור של חברים בלב ונפש. כקוראת וותיקה של הבלוג שלך אני כבר יודעת על הנאמנות התוכית, אבל אני חוששת שלא כל הקוראים מנויים לבלוג שלך, אני תוהה האם לזייף ולהחליף לזוג יונים המוכר בעברית…

  • שלומית לוי  On 30 ליוני, 2015 at 19:16

    קטונתי מהלגיד לך. תרגום תמיד נראה בעיני מלאכת קודש…
    אבל בינתיים מצאתי פוסט קודם שלך , בו כתבת על הדולומיטים על המתח האתני. את לא מבינה כמה בזמן ובמקום קיבלתי את זה! בדיוק מתכוננת לאזור הזה. שימחת אותי.

להשאיר תגובה

