סמינר בלאס וגאס: פוסט מצולם

לפעמים אני מרגישה כמו עיתונאית שיוצאת לשטח ובודקת בשבילכם מה חדש.

הסמינר הפעם , אבל בתמונות.

שתבינו, יש שם מאות מציגים. וכולם מתים שנעצור לרגע בדוכן שלהם. אז משחדים אותנו. (כמעט כמו בהוליווד). הנה שני וטרינרים שקיבלו תרמיל מתנה. (היו המון אנשים שהסתובבו עם התרמיל הזה. רק אני שומרת אמונים לתיק שלי.

תרמילים מתנה

וכאן, בדוכן שמוכר חומרי הרגעה לכלב , מציעים הרפיה לווטרינר התשוש.

מסאג' מתנה

אני אגב סרבנית מתנות…זה מה שחסר לי שמישהו עוד יעצור אותי מהדהירה שלי באולם התצוגה ואצטרך לדבר איתו. אבל אפילו אני עצרתי בדוכן שנתן תמורת הקשבה של חמש דקות כרטיס מתנה באמזון בשווי עשרה דולר. הנה אתם רואים, גם אותי אפשר לקנות.

כאן תראו צלחת גאונית המיועדת לכלבים שאוכלים מהר מדי. יש כלבים כאלה , ואוכלים ומקיאים בגלל המהירות או שמפתחים בטן מלאה בגזים, מצב שמהווה סכנת חיים.

צלחת לכלב שאוכל מהר

בעלי הדוכן הבא הביאו סוס צעצוע בגודל אמיתי. וליד הסוס היה התיק הזה:

 

 

תיק של רופאי סוסים

אם הייתי יודעת שרופאי סוסים מסתובבים עם תיק כה נחשק אני בטוחה שהייתי שוקלת שוב במה להתמחות!

בדוכן כאן מכרו בהזדמנות סט גולגולות של חתול וכלב (מפלסטיק אבל העתק מדויק).

154$ והסט שלך.

דוכן (סט) גולגלות

תכשיטי חיות, תכשיטי חיותגרביים ועניבות בכל הצבעים:  גרביים עניבות

את העניבה הזו , עם פרצופי החזירים, מישהו עמד לקנות. הוא החזיק ביד עוד שש עניבות וממש שמח כששאלתי את אני יכולה לצלם את המוצג לפני שהוא מוסיף אותו לאוסף הפרטי שלו. אני חושבת שהוא ראה בזה מחמאה.

מכירים את הצווארונים שאנחנו שמם על בעלי חיים כדי שלא יכרסמו תפרים מניתוח או יפצעו את עצמם? תראו כמה יצירתית החברה הבאה (שהציעה כמובן תחליף  אחר)

צווארון על איש

הכותרת אומרת: האם אתה היית מוכן ללבוש צווארון כזה?

תראו איזה ראשים חמודים אפשר להרכיב על הסטטוסקופ שלכם. (לא שלי, זה שאיתו אני מקשיבה לתוכים הוא קטנטן)

ראשי סטטוסקופ

הנה דוכן של ארכיטקטים שמתמחים בתכנון מרפאות וטרינריות בא לי לבכות. בחיי.איפה הם ואיפה אנחנו.

כל התמונות כאן אלה מרפאות שהם כבר תכננו.

ארכיטקטים

זוכרים את הטבלה של הגינקולוג, שהוא מחשב מיום המחזור האחרון מתי התינוק שלכם עומד להיוולד? אז זהו, שאם יש לכם אלפאקה ואתם מוכרחים לדעת מתי היא אמורה ללדת כדאי שתהיה לכם הטבלה הבאה:

אלפקות

ואם אתם נוסעים לצימר בגליל עם הכלב שלכם, מה , לא תארזו לו את תיק הרחצה החמוד הזה?

צילמתי פעם מאחורה ופעם מקדימה .שתראו מה יש בפנים…

 

תיק רחצה לכלב

 

דע את האויב: פרעוש מפלסטיק , בגודל כדורסל. (באמצע)

פרעוש מפלסטיק

ושתי תמונות לסיום: קודם כל תראו את סדר הגודל של הסמינר הזה: אלפי וטרינרים. וכולם באים להרצאות ממש בזמן. כבר אמרתי שווטרינרים זה עם של חנונים.

ככה נראו המדרגות הנעות בין ההרצאות: צפיפות במדרגות

ורק כדי שתבינו באיזו תשישות אנחנו רצים מהרצאה להרצאה, עייפים מג'ט לג שלא נגמר , לפחות במקרה שלי, עד שאפילו לא היה לי כוח לשאול מה צריך לעשות כדי להגריל את הדבר הבא:

אוטו בהגרלה סמארט, אמיתית לגמרי. ואני אפילו לא עצרתי לשאול על מה ולמה.

עשיתי מהר חשבון בראש ש א- אני לא זוכה אף פעם. וב- אין לי זמן למכור אותה. יש לי טיסה חזרה ביום ששי…

סמינר נוסף בו הייתי:

https://shlomit500.wordpress.com/2013/08/09/%d7%90%d7%99%d7%91%d7%a8-%d7%9e%d7%99%d7%9f-%d7%96%d7%9b%d7%a8%d7%99-%d7%a7%d7%98%d7%9f-%d7%94%d7%95%d7%90-%d7%99%d7%aa%d7%a8%d7%95%d7%9f-%d7%97%d7%95%d7%95%d7%99%d7%95%d7%aa-%d7%9e%d7%a1%d7%9e%d7%99/

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • galithatan  On 25 לפברואר, 2015 at 00:39

    נשמע עמוס מעניין ומלא בחדשנות. שונא מתנות יחיה? 🙂

  • shirigoren  On 25 לפברואר, 2015 at 05:13

    איך, איך זה שאת מבקרת ביבשת הזאת (ולו לזמן כה קצר) ולא באה לביקור? יופי של פוסט.

    • שלומית לוי  On 25 לפברואר, 2015 at 15:36

      זה היה הכי קוויקי מאי פעם. יצאתי בשבת בבוקר מכאן, ועזבתי שם ביום ששי. אני כבר שבועיים מסטולית מחוסר שינה…בפעם הבאה אני עוצרת!

  • שרון  On 25 לפברואר, 2015 at 17:23

    מאד נהנתי מהבלוג והתמונות. להגיד את האמת כמו שאר החנונים מחכה לבקר שם ולקנות בעיקר גולגולות עם שיניים ועצמות גוף..אולי החלום הזה יום אחד יתגשם.. שמחה שנהניתם מהקונגרס נשמע שהחוויה מדהימה..נמשיך לחלום עם האמריקאים

    • שלומית לוי  On 25 לפברואר, 2015 at 21:43

      טוב, זו לא חכמה…גם את שייכת למחנה החנונים:)
      זו אגב תשוקה מאד מוצדקת, לרצות את הגולגלות.
      אני בטוחה שאם היה שם שלד של תוכי הייתי קונה אותו!

  • שלומית לוי  On 25 לפברואר, 2015 at 21:44

    גולגולות, כמובן.

Trackbacks

כתיבת תגובה

