אתה יהודי אפילו אם אתה לא יודע שאתה כזה.

 

זה היה משפט הפתיחה בשיחה שקיבל דר ט.

מצאו למי להגיד, ד"ר ט הוא הכי לא יהודי שאני מכירה. גם לפי ההגדרה שלו.

אחרי 3 דקות פתיחה ארוכות וספוגות במסורת והלכה ובאידישקייט , הסתבר ש "יש לו עוף" ובעצם הוא צריך לדבר אתי, רופאת הציפורים , ולא עם ד"ר ט. האנטישמי.

לתרנגולת שלו יש שלשול דמי, וקצף לבן יוצא מהאחוריים שלה.

אמרתי: וואו.

 

נשמע לי חולה בהחלט.

ואז היהודי הטוב מבקש ממני, ככה בטלפון, אשור הלכתי אקדמאי (ההגדרה שלו, לא שיניתי) – לבצע שחיטה יהודית מטעמי צער בעלי חיים.

 

הסברתי לו שבמקצוע שלנו באמת יש הרדמות חסד (אם כי מעולם לא נתקלתי במונח שחיטה יהודית בהקשר הזה) אבל כדי לבצע אחת כזו אני אצטרך לבדוק את ה"עוף"  שלו.

כי בהרבה מקרים (ככה אני מסבירה בארכנות, מה לעשות אני גם קצת תמימה וגם קצת מטומטמת), אנטיביוטיקה אולי תעזור לעוף המסכן.

אמרתי לו כמה עולה בדיקה אצלי.

האיש נעמד על רגליו האחוריות ואמר: הוא עלה לי רק עשר שקל!

וניתק.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • נעמה  On 2 לספטמבר, 2014 at 08:25

    איזה אנשים הזויים

  • sophieorian  On 2 לספטמבר, 2014 at 18:41

    והוא גם לא יודע עברית….
    "עשרה שקלים"

  • galithatan  On 2 לספטמבר, 2014 at 21:29

    נו ברור למה קנה אותו ולמה התקשר ולמה ניתק. וכצמחונית – אבל לא רק – זה דוחה.

    • שלומית לוי  On 3 לספטמבר, 2014 at 08:16

      זה פשוט עניין של צער בעלי חיים. אני נתקלת בזה כל הזמן, לצערי. אנשים שלא חושבים שלגדל בעל חיים כרוך באחריות רבה, גם כלכלית, בין היתר. אני לא חושבת שהוא קנה אותו בתור מזון , (אבל מי יודע) אלא שבגלל מצבו אמר לעצמו וואלה לפחות נאכל משהו, נציל מההשקעה.

כתיבת תגובה

