ד"ר גוגל ונאמניו השוטים (בעקבות פוסט בפייסבוק מאתמול)

בד"כ אני נמנעת מלהסתכל בפייסבוק שלי. במיוחד בתקופה האחרונה. אבל אתמול בערב, במקרה , פתחתי את תיבת הדואר שלי והיו שם 40 פוסטים בנושא אחד.

מישהי העלתה תמונה של התוכי שלה עם בעיה רפואית. היא בקשה שימליצו לה על וטרינר תוכים שיטפל בתוכי.

ואז עלתה מישהי אחרת , ואמרה: מה פתאום שתלכי לווטרינר. אני תמיד מטפלת בתוכים שלי בעצמי . ותמיד זה מצליח לי, בניגוד לרופאים …הם סתם יקרעו לך את הצורה ולא תמיד הם מצליחים לרפא.

אם את מכירה את התוכי שלך את מסוגלת לטפל בו. ככה היא כתבה, בחיי.

ואז כאילו השטויות שלה לא מספיקות, התחילה לזרוק ציטוטים מספרים על  גידול תוכים (אולי אפילו מהספר שלי)…וככה זה נראה (מותר לכם לדלג, אני לא יכולתי. קראתי שוב ושוב)

"מחלות נפוצות לתוכונים:
התוכונים עשויים להיות נשאים של מחלת הכלמידופילה (כלמידיה). מחלה זו עלולה לפגוע בבני אדם בעיקר בילדים קטנים ואנשים מבוגרים להם מערכת חיסון חלשה. חיידק זה גורם למחלת נשימה קשה ודלקת ריאות. מומלץ לבדוק כל תוכון חדש אצל וטרינר לחיידק ובמידה והוא נשאה (כך במקור )של החיידק יש לטפל בו באנטיביוטיקה עד להעלמות החיידק. אקרית הקנמידוקופטס – טפיל עורי הנפוץ בתוכונים גורם לקשקשת מסביב למקור, לעיניים, לרגליים ובמקרים קשים לשינויים במבנה המקור
מחלת המקור והנוצות – מחלה ויראלית הפוגעת בהתפתחות הנוצות ומבנה המקור. בתוכונים נקראת גם "נשירת נוצות צרפתית"
כליאת ביצה.——–"

יש פה מחלות בשלוף, הכול מעורבב,  לא שייך, ולא רלוונטי לתמונה שהועלתה.

 

לזכותו של מי שענה לה התעורר שם ויכוח,הרבה אנשים אמרו לה שהיא חסרת אחריות.

אבל הויכוח המשיך עוד ועוד כשאותה גברת ממשיכה להתווכח עם המגיבים, ואומרת שהכול יש באינטרנט, גם תרופות.

ואני אומרת עד לאן טיפשות תיקח אותנו.

ואני גם תוהה אם אותה גברת שלבטח מכירה את עצמה היטב,  מה היא עושה כשהיא עצמה חולה , אם גם אז היא מטפלת בעצמה לפי הוראות מהאינטרנט.  תרופות יש שם תמיד , לא ככה?

פוסט זה פורסם בקטגוריה מיומנה של וטרינרית. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

2 תגובות על ד"ר גוגל ונאמניו השוטים (בעקבות פוסט בפייסבוק מאתמול)

  1. galithatan הגיב:

    בהחלט מרגיז, כשמישהו מחליט שאין שום ערך לידע, לימודים וניסיון, מתוך אמירה חסרת אחריות ש"כל אחד יכול". וטוב לדעת שיש מי שבולם את זה.

  2. נכון לגמרי. רק בגלל זה כתבתי את הפוסט, זו היתה אשה חסרת אחריות.
    מי שבולם את זה? אשרי המאמין. הלוואי. לפחות אני מנסה ללמד.

להשאיר תגובה

