רשימות מלאס ווגאס: אני מזדקנת או מה. כמה כבר אפשר להיות פה.

כותרת שרק וטרינר יכול לכתוב, בפרומו לקראת ההרשמה לסמינר:

About Acute kidney Disease ,  SCC and Dentistry: A Fabulous February,

ובתרגום לעברית – על מחלות כליה אקוטיות, גידולי עור סרטניים ורפואת שיניים:  חודש פברואר הנפלא!!! 

השתכנעתי. חודש נפלא כזה לא הייתי רוצה להפסיד.

 

השעה שבע ורבע בבוקר. אני בתור בסטארבאקס לקפה. לפני בתור 85  וטרינרים,אחרי עומדים עוד כמה עשרות, וכולם עומדים בתור בצייתנות. ההרצאות מתחילות בדיוק בשמונה.

איפה ק.*? יגיע. מתישהו. כן, בטח.

הבוקר אני הולכת לשמוע הרצאות על מחלות של אווזי בר.

צדים אותם בכדורי עופרת. את זה אני כבר יודעת. אבל מה שחדש הוא שיצא חוק חדש שאוסר להרוג אותם בכדורים האלה. העופרת נשארת בגוף החיה המתה ומרעילה את מי שניזון מהגויה .

אין להם בעיה עם הצייד, מסתבר. אלא עם שרשרת המזון. לכן חוקקו חוק שמותר לצוד מעכשיו  רק עם כדורים רגילים. קמה מישהי ואמרה שבמדינה שלה נותנים לכל צייד שמחזיר  כדורי עופרת גמול כספי. והמרצה אמרה , אמנם גם לי יש במשפחה ציידים, אפילו אחותי התאומה צדה…אבל אני מסכימה עם החוק הזה.

ואני מופתעת. מצד אחד הם כל כך בסדר, האמריקאים, עד כדי  לחוקק חוק על כדורי עופרת. ומצד שני הלגיטימציה שיש פה לצייד חיות. שאפילו וטרינרית מספרת בגיחוך שאחותה צדה גם.

מאחר והיה לי קצת זמן חופשי  הסתובבתי באזור התצוגה  הענק כדי לדוג חידושים בשטח.

 

תמיכה

רצועת תמיכה לכלב שאינו יכול להתרומם לבד.

 

אמצעי חבישה נוחים לעבודה (מגיע בצורת "נקניק" דק שנמתח לגודל  הרצוי) חבישה

ראיתי קליניקה ניידת  מדהימה ביופייה.

קרוואן

 

בפנים יש חדר קבלה, אזור עם כלובי אשפוז ואפילו חדר ניתוח, כולל מנורת ניתוח (מקופלת בצד). מכונה לבדיקת דם, מכונת רנגטן ומיקרוסקופ .

תאמינו לי, אצלנו יש ישובים שאין  בהם מרפאה כזו גם לאנשים.

נציג המכירות ראה את העיניים הנוצצות שלי וניסה לשכנע אותי לקנות את הקרוואן.  ( 149,000$ למכונית, ועוד 149,000$ לציוד הרפואי שבה. )ואני נאלצתי להסביר לו שאני מסוג הנהגים שבקושי  מסתדרים   עם האוטו  הרגיל שלהם, שלא לדבר על חניה (מזל שיש הרבה מדרכות ברעננה) .

אני רק מדמיינת את עצמי  נוסעת לביקור בית וחוסמת את המרחק בין שני רמזורים ברעננה, (זה בעצם לא קשה, יש המון רמזורים צפופים על אחוזה)  או מחפשת חניה בתל אביב (!) עם המשאית הזו.

 

פטנט חדש  :  גרביים לכלבים  , ארבע, כמובן. כדי שכלבים לא יחליקו על הפרקט בבית,  ולמנוע אלרגיות כשהם בחוץ. (רעיון מצוין, אגב, בהנחה שהכלב יואיל לגרוב אותן). הכלבה שלי פורמת ביסודיות כל פריט לבוש שמונח עליה .

גרב גרב על כלב

תא לחץ קטן לכלבים עם כוויות. (אני מניחה שלא מדובר בכלבים שצוללים אבל לך תדע)

 

תא לחץ

דוכן עם מכשירים רפואיים (לא נראה קצת כמו תכשיטים?) מכשירים רפואיים

אני רואה כלבה ותור של וטרינרים לידה.  הבחורה שאיתה שואלת אם אני רוצה להצטלם עם הכלבה. (ממש לא) אבל כשהבינה שאני רוצה לצלם אותה,  היא קוראת בשמה- בי- מראה לה כדור טניס  לכווני , והכלבה מתבוננת אלי במבט מתוק ואפילו  , כך נדמה לי, משרבבת את שפתיה כמו דוגמנית מנוסה. מה היא מוכרת? שאלתי בתמיהה.

מסתבר שבי מקדמת את  האוכל שלידה. (תאכל ותהיה צייתן? זה דווקא יתאים לילדים שלי)

בי המאולפת

בי היא כלבה -שחקנית והבחורה היא מסוכנות אילוף בעלי חיים. הם מקבלים משימות מהוליווד , ומאלפים את החיה המבוקשת  לתפקיד הנדרש.

אפרופו תורים, כשהייתי במייסיס ראיתי תור גדול, חבלים ואנשי ביטחון. ישר שאלתי מה קורה. מסתבר שיש השקה לנעלי פרגי.

שלוש פעמים שאלתי עד שהבנתי. הזמרת פרגי , יש דבר כזה, משיקה ליין נעלים. וכל מי שיקנה היום זוג נעלים יזכה להצטלם איתה.

האשה שהסבירה לי קצת נעלבה כששאלתי בתמיהה-

Fergie who?

למי אין חיים ועומד בתור, שלא לומר קונה זוג נעלים כדי להצטלם עם זמר?

 

ביום שלפני האחרון היה לי בוקר חופשי. הגעתי בתשע לסטארבקס בטוחה שעכשיו כבר  יהיה ריק.  מה אומר לכם- הופתעתי לחלוטין. התור ארוך בדיוק לפחות כמו זה של שבע וחצי. ומאות וטרינרים פוסעים בניחותא לאזור ההרצאות להרצאות שמתחילות בתשע או בעשר. לחשוב שכל השנים האלו התחלתי בדיוק בשמונה בבוקר ולא עלה על דעתי שיש וטרינרים שפויים ממני.

לקלוט שאני היא החייזר. ולא ק.

ביום האחרון  היו הרצאות בניהול עסקי. לפעמים אני חורגת ממנהגי לשמוע רק הרצאות רפואיות ומנסה להבין קצת בעסקים. אבל בהרצאות היום   מדברים על תכנון פנסיה. אני נרדמת רק מלחשוב על זה. חוץ מזה לשמחתי, אצלנו לא צריך לתכנן פנסיה.

מה שלא יהיה , ביטוח לאומי ידאג לנו לעת זקנה. יש על מי לסמוך.

 

 וזה התרמיל השווה שקיבלנו בסמינר. בד"כ מקבלים תיק פשוט שאני משאירה במלון. אבל את התרמיל הזה שמרתי לי.

תרמיל (לרגע אני מרגישה כמו שלי גרוס, הבלוגרית החביבה עלי…)

ומי שרוצה לקרוא על חוויות   בסמינרים קודמים מוזמן-  

מחדשת את הנדרים שלי

סי טי לצב: זה כל ההבדל

על חנונים ואיגואנות מבייצות

סמינר על רפואת תוכים:  קצה  העולם, סן דייגו

ניתן לקבל עדכונים בדואר אלקטרוני על רשימות חדשות באתר. להרשמה לחצו כאן

 

 

 

ממש בקרוב-  פוסט על חנות חיות מדליקה בלוס אנג'לס  ותובנות שלי על התוכים האמריקאים

 

* ק. נחשף בשמו האמיתי, ד"ר קובי טננבוים, (מטעמי גוגל בלבד. היה לי מאד נוח להחביא אותו עד כה…)

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • שולצי  On 24 לפברואר, 2014 at 22:06

    איזה חויות !!!
    ואנחנו שנשארים פה לראות איך יאיר ובנט כמו אריק ובנץ …..אך אמריקה אמריקה הייתי רוצה להיות שם חיית מחמד נעולה בגרבים נגד החלקה ….

    • שלומית לוי  On 24 לפברואר, 2014 at 22:22

      האמת, אני חושבת שהגרביים מיועדות בין היתר למנוע שריטות על הפרקט המשובח. אבל את זה לא נעים להם להגיד…

  • sophieorian  On 25 לפברואר, 2014 at 10:15

    היו גם הרצאות מעניינות?
    מחכה לפוסט על חנות חיות באל.איי ועל תוכים אמריקאים!

    • שלומית לוי  On 25 לפברואר, 2014 at 13:59

      גם ההרצאה על אווזי הבר היתה בסדר, הענין עם הצייד היה שולי, העיקר היה מחלות. אבל היו הרצאות ממש מרתקות על תוכים.

      בקרוב, בקרוב…

  • galithatan  On 25 לפברואר, 2014 at 16:59

    נשמע שהיה מעניין, וזה בלי לדעת *כמעט* מה היה בהרצאות 🙂

    • שלומית לוי  On 25 לפברואר, 2014 at 21:02

      זה תמיד מעניין. או כמעט תמיד.אני נורא נהנית ללמוד, ממלאת מחברות כאילו אני בתיכון…משתדלת לבחור הרצאות מגוונות , זה מה שטוב פה. כשאני בסמינר של תוכים בלבד הגיוון קטן יותר מין הסתם.

כתיבת תגובה

