שרות לקוחות? או – עם מה אני צריכה להתמודד.

יש ימים שאני לא נחמדה.

זה המייל שמצאתי עכשיו בתיבת הדואר שלנו הישנה שלנו. הוא נשלח לפני 4 ימים. אני מעתיקה אותו – איך אומרים – לא שיניתי. רק מחקתי את שם השולחת.

 

החתול של נרדם מאחורי ובטעות קמתי ישר עליו
לאחר כה שניות הבנתי שזה הוא וקמתי
מאז כשהוא נושם יש לו קולות של נוזלים דרך דרכי הנשימה


אני נורא דואגת לו והתקשרתי לכמה וטרינרים ללא מענה שחפץ לעזור לנו!!
בבקשה אני מפחדת ואני לא יודעת אם זה צינון קו לו והוא גור בן 20 ימים ואפילו צינון מסוכן לו !!!!!!!

נשמע די גרוע, נכון.

לא התעצלתי. למרות שעברו 4 ימים, אמרתי שאני חייבת לדבר עם הבחורה כדי להסביר לה שיש מקרים שלא שולחים מייל לכתובת שאפילו לא מכירים. שיש מקרים שחייבים לצלצל, להשתמש במכשיר הטלפון. וזה אחד מהם. וזה לא שהיא לא מכירה את המכשיר,ממש לא.  למייל הזה צורף מספר בו נוכל לענות לה.

התחלתי לברר מה שלום החתול (שאלה ראשונה)- השתפר.  ואז התחלתי לדבר.

הייתי עניינית. לא מוצי פוצי, נכון, לא מתוקה מדי, אבל עניינית לגמרי.

ואז הגברת אומרת לי בעצבים: צלצלתי להרבה ווטרינרים, ואף אחד לא ענה לי . (נשמע לי לא סביר, אבל שיהיה). שאלתי- צלצלת אלינו? כי את רואה שאני עונה.

אמרה : לא. הייתי כבר בעצבים.

ואז כנראה גם אני עצבנתי אותה. כי היא טרקה לי את הטלפון.

 

ניתן לקבל עדכונים בדואר אלקטרוני על רשימות חדשות באתר. להרשמה לחצו כאן.

פוסט זה פורסם בקטגוריה מיומנה של וטרינרית. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

10 תגובות על שרות לקוחות? או – עם מה אני צריכה להתמודד.

  1. סופי הגיב:

    על זה אומרים ביידיש: "אוי אברוך"

    מה עושה חתול בין 20 ימים במיטה שלה???
    מה זה 'לקום עליו'?? (אני צריכה לשפר את העברית שלי)
    מאיפה היא לקחה טלפונים של וטרינריים? דפי זהב 1986??
    הסיפור הזה הזוי לגמרי.
    כמו בכל סיפור הזוי, אני תוהה אם יש לה חתול חולה בבית או בעיות בתחום בריאות הנפש.

    נקודה למחשבה.

    סופי

    • הי סופי, גם בלי להתייחס לתחביר וכולי- קטונתי, אבל את צודקת לגבי הספר טלפונים משנת 86…אין לי מושג איפה בכלל המייל הזה מופיע. בטח לא באתר שלנו שקיים כבר לפחות 10 שנים. זו תיבה ישנה ולא פעילה שמדי פעם אנחנו בודקים אותה.

  2. נעמה קורן הגיב:

    החוצפה של אנשים וכפיות הטובה שלהם פשוט לא יאמנו. איכס. דווקא בגלל שאת כל כך נחמדה לכולם זה מעצבן הרבה יותר…
    ואיזה זלזול בחייו של החתול המסכן.

    • הי נעמה, את צודקת. זו פשוט חוצפה מסוג ה"מגיע לי" ותמיד זה אוכל אותי כי באמת, לא כל אחד צריך לגדל חיות. באמת זו לא חובה.
      אפרופו נחמדות- תאמיני לי, לא הייתי נחמדה במיל…אבל לא הייתי עוינת או משהו. פשוט צלצלתי מאכפתיות.

  3. יוסי דר הגיב:

    מזכיר לי שלפני כמה זמן צלצלתי לשכנה ואמרתי לה שיש אצלה נזילה גדולה של מים.
    השכנה ענתה לי בקוצר רוח: "כבר הודיעו לי" וטרקה את הטלפון, בלי תודה ובלי כלום.

  4. nina ramon הגיב:

    יש אנשים שפשוט אסור להם להיות בקרבת בעלי חיים !!!

  5. Orit Bar הגיב:

    ולי.. קרה אך לפני יומיים סיפור מגוחך עד עצוב:
    מישהי פרסמה באחד הפורומים מודעה, שהיא מחפשת מי שיגזור לה את נוצות התעופה של התוכי שלה, היא בת עירי, הצעתי עזרה, שתבוא לכאן ואגזור לה (שאלתי אם בדוק למחלות, שאם לא כן – כמובן שארד למטה, לאוטו שלה, ולא אצלי בבית…).
    תוך כדי, התפתחה שיחה, והיא סיפרה שהתוכי שלה לא בכלוב (אקלקטוס), שהוא כל הזמן משוחרר, ועוד ועוד ועד.
    הסברתי לה שגם אני נגד תוכי בכלוב, אבל רק כשזה תחת השגחה.
    אמרה לא, ככה היא רוצה.
    סיפרתי לה מה קרה אצלי לפני כחודשיים:
    נמנמתי לי אחה"צ כהרגלי כשחוזרת מהעבודה, כשהתוכים מעל הכלובים שלהם אוכלים השרייה (כך זה מעל 4 שנים), ופתאום – פיצוץ. ריח של שריפה, ואין חשמל. קפצתי בבהלה.. לא מצאתי את מקור השריפה… ואז מצאתי את המאוורר הרצפתי שלי כאשר כבל החשמל שלו.. מפורר, פיח, שרוף.
    הכל טופל.. הבנתי שטעיתי ושיצאתי בשן ועין.. ואז מה אני מגלה.. חושך בעיניים – האקלקטוסית שלי, החלק שמסביב למקור, במקום להיות אדום – הפך לכתום (שרוף).
    מיותר לפרט מה חווינו, גם היא וגם אני (מאותו רגע.. חזרה להיות בובה מפונקת כמו שהיתה לפני שהגיעה לגיל רביה).
    ולענין – סיפרתי את זה לזו שרוצה תספורת לאקלקטוס שלה.. שאסור לסמוך עליהם וכי אלה לא סיפורים, אצלי זה קרה ואפילו העליתי תמונות של המאוורר בפייסבוק.. מה עונה לי הגברת הנחמדה, שנשמעה מאוד אינטליגנטית, נחמדה, משקיענית…
    "אל תטיפי לי.. כל אחד מגדל כרצונו"… "ככה אני מאמינה.. ולפעמים יש תאונות גם עם ילדים".
    אז.. לענין מייל בן ארבעה ימים (שלפעמים מספיקה שעה אחת כדי לעשות את ההבדל בין בעל חיים חי או מת)…
    שיהיה שבוע טוב

  6. ממש תגובה מאותו סוג. כל כך מרגיש ומקומם והזוי בו זמנית.
    ולהגיד באותה נשימה שלפעמים יש גם תאונות עם ילדים. איזה בנאדם. חבל שלא לוקחים חיות מבעלים שאינם ראויים לגדל חיות.

  7. ורק היום נודע לי מהאחראית משרד שלנו שהיא ענתה לה במייל מיד באותו יום!! כתבה לה שתצלצל בבקשה ותדבר עם אחד הרופאים!

להשאיר תגובה

