חטיף בריאות לתוכי- הדבר הגאוני הבא (לתוכי שמעדיף מתנה אמיתית לחג ולא תלושים)

אתם יודעים שיש לי שיגעון לדבר אחד (או שניים, או שלושה, בעצם)

אבל תוכים זה הבייבי שלי, לגמרי. והנה משהו שגיליתי באחד הסמינרים שלי. וזה ה-דבר הגאוני הבא: חטיף בריאות לתוכי:

מקבלים תערובת בריאה מאד (מבית לה- פיבר האמריקאי, שהוא יצרן מזון תוכים מכובד עד מאד בארצות הברית).

מכניסים קובייה קטנה אחת למיקרו,(זה מחולק לרבעים, כדי שיהיה  נוח) . ברגע שהקובייה מתרככת היא נעשית רכה כמו פלסטלינה- ואז דוחפים אותה לתוך פסטה לא מבושלת כלשהי. ואז היא מתקשה ומקבלת את צורת הפסטה.

התוכי מקבל צעצוע חיפוש מזון- הוא לש ומנקר ומכרסם את התערובת הטעימה  ומוציא אותה מחוץ לחתיכת הפסטה. כמה פשוט ככה גאוני.

כמו שאמרו בפרסומת פעם- בשבילו  זה דני, בשבילך זה חלב…la feaber food

כרגע יש אצלי כמה חבילות שי כאלו (תרגישו חופשי לפנק את התוכי שלכם לחג)

והן עולות 50 ש"ח .

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • שולצי  On 29 לאוגוסט, 2013 at 20:40

    אפשר לטעום עשית לי חשק!!!

  • שלומית לוי  On 29 לאוגוסט, 2013 at 22:50

    אין בעיה, מותק. זו תהיה המנה שאני מביאה לשולחן החג!

להשאיר תגובה

