קידום אורגני: יש לי אתר חדש שיודע לזחול, לטפס וללכת לבד (וגם סקר קטנטן למטה, שאלה אחת חשובה למביני דבר)

יש לי אתר חדש. חבלי הלידה שלו  כללו הבנה שהאתר הקודם שלי, באדיבות דפי זהב , היה מיושן, לא רלוונטי ומכוער.

אם פעם הייתי בין הרופאים הבודדים בארץ שמטפלים בתוכים, היום יש  וטרינרים רבים שמטפלים בתוכים. גם אם הם לא בדיוק יודעים מה הם עושים.

מסתבר שלטפל בתוכים יכול להיות עוד מקור הכנסה , אז למה לא לטפל  על הדרך בציפורים שנכנסות למרפאה.

 

אני רואה הכול. החל מתוכים שכיסחו להם את נוצות התעופה עד הבסיס (מזה לפחות לא מתים) , כנר ששבר רגל בזמן קיצוץ ציפורניים (!)  וכלה בתוכי שהגיע כמעט גוסס למרפאה של וטרינר כלבים ששלח אותו הביתה עם תוסף מזון.

אבל הלקוחות – הם לא יודעים. אין להם קנה מידה לדעת שהווטרינר המטפל בהם לא עבר הכשרה ממוקדת ובעצם לא אמור לטפל להם בתוכי.

 

הבנתי שאני צריכה לרדת ממגדל השן שלי, לשנס מתנים ולהתחיל לפרסם.

השלב הראשון, כאמור היה לבנות אתר חדש.

לשמחתי מצאתי את אמיר גואז.  תיכף תקבלו קישור לאתר שלו.

אני חושבת שיש לי מזל שמצאתי אותו ברגע המתאים. חברה צעירה בצמיחה, לא שבעה עדיין, עם רעב בעיניים ורצון אמיתי לעשות הכול הכי טוב שאפשר. הם עשו לי מן הסתם המון דברים שלא סוכם עליהם בהתחלה, שיפרו ותיקנו ולא ויתרו, גם כשאני כבר חשבתי שהכול בסדר ישבו שם האמירים (יש  שם שניים) ותיקנו עוד ועוד. ישבנו הרבה שעות ביחד (יחד אינטרנטי, כמובן. הם ביום ואני בלילה) ולא היססו לעמוד מולי כשהתעקשתי על מה שהם חשבו לטעות.

אני יכולה להיות די קרציה לפעמים .הם לא נשברו.

מקצוענים אמיתיים.

ועכשיו האתר החדש שלי באוויר.

למעשה הוא מורכב משני אתרים נפרדים עם "כפתור" מקשר:

www.vets4u.co.il  – זה האתר של בית החולים שלנו, לכלבים וחתולים

www.tukivet.co.il – זה האתר שלי, של רפואת התוכים.  (אני מאד גאה בשם הדומיין שהמצאתי לו…)

ולמה הוא זוחל ומטפס?

מסתבר שהאתרים החדשים היום הם כאלה שיודעים לדחוף את עצמם בעצמם (מה שהם קוראים "אורגני") כדי שמנועי החיפוש  של גוגל יגלו אותם.

עכשיו אני בשלבי למידה. גוגל עושה לי בית ספר, פשוטו כמשמעו. אני לומדת חומרים שהם שלחו לי ובקרוב אחליט אם אני מקדמת בעצמי או נותנת למקצוענים לעשות לי את זה. אשמח לטיפים, לעזרה, להערות והארות שלכם.

סקר קטן אבל בעל חשיבות עצומה עבורי:

האם כשאתם מחפשים בעל מקצוע או רופא או מה שלא יהיה בגוגל- האם אתם פונים לקישור הממומן (על רקע ורוד, הכי למעלה) – או שאתם מדלגים על המשבצת הורדרדה ומתחילים ממש מתחתיה. (כלומר לאנשים שלא משלמים לגוגל אלא מצליחים , בדרך כזו או אחרת, להשתחל לרשימה בדף הראשון)

 

וזה האתר של אמיר בונה האתרים – www.mirage-web.com

תאמינו לי, לא קיבלתי  הנחה, וגם לא שום טובות הנאה. אני כותבת מתוך  אסירות תודה אמיתית…

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • doron zur  On 18 ליוני, 2013 at 20:05

  • doron zur  On 18 ליוני, 2013 at 20:12

  • נעמה  On 18 ליוני, 2013 at 20:45

    מתעלמת מהקישור הממומן באופן קבוע

  • יוסי שבתאי  On 18 ליוני, 2013 at 21:02

    היי שלומית,
    ברכות על האתרים החדשים. שמחתי לראות את צ'רלי בסרטון הוותיק.
    כולנו מאחלים לכם הצלחה. אתם באמת נהדרים.
    ובקשר לסקר שלך… בד"כ פונה לתוצאות הרגילות ולא לממומן, למרות שאם נראה מאוד מתאים, אני מקליק גם שם.
    ד"ש מצ'רלי שלנו שהשנה לא יגיע לחופשה אצלכם.
    הבעלים שלו נשארים בארץ.
    ביי,
    יוסי שבתאי.

  • גיל  On 18 ליוני, 2013 at 21:25

    אני אף פעם לא פונה לקישורים ממומנים כי אני חש שעושים עליי מניפולציה ומנסים לצמצם את הבחירה שלי. אני מאמין שבעלי מקצוע טובים עולים בחיפושים בתוצאות הראשונות גם ככה.

  • Pazit Polak  On 18 ליוני, 2013 at 22:05

    מתחילה את החיפוש אחרי הקישור הממומן

  • אולי  On 18 ליוני, 2013 at 22:44

    בד"כ בקישור האורגני. אבל אם הקישור הממומן רלוונטי מאוד, גם אליו.

  • צילה  On 18 ליוני, 2013 at 23:05

    לא נכנסת אף פעם לקישורים הממומנים, אלא אם אני מחפשת כרטיסי טיסה זולים והפרסום נראה לי מפתה…
    בהצלחה עם האתר החדש,
    והמשך הצלחה בכלל ועם בעלי הכנף בפרט,
    צילה

  • nina ramon  On 19 ליוני, 2013 at 07:09

    גמני לא נכנסת לקישורים ממומנים, אלא אם כן הגעתי עד עמוד 4 בחיפוש ולא מצאתי את מבוקשי.

    • nina ramon  On 19 ליוני, 2013 at 07:10

      ושכחתי – ברכות חמות לאתר החדש. שיהיה בהצלחה (-:

  • avivitmishmari  On 19 ליוני, 2013 at 09:18

    בהצלחה! גם אני מעדיפה לא להיכנס לקישור הממומן.

  • סופי אוריין פיינברג  On 19 ליוני, 2013 at 09:51

    מדלגת על האתרים הממומנים כמובן…. תמיד חושדת בהם

  • סיון  On 19 ליוני, 2013 at 15:43

    כמו כולם מתעלמת מהממומנים, בטח ובטח כשאני מחפשת משהו כמו וטרינר. הסייג היחיד הוא כאשר אני מחפשת מוצר זול (כשהאיכות פחות משנה, או אחידה). ברכות על האתר החדש!

  • רובי  On 20 ליוני, 2013 at 00:19

    בקשר לקידום:

    קידום אתרים מורכב מקידום און-סייט (אופטימיזציה של האתר למנועי חיפוש) ומקידום אוף-סייט (בעיקר השגת קישורים נכנסים לאתר).
    את האופטימיזציה רצוי לעשות עם בניית האתר (אחר כך זה בעיקר הוספת תוכן). את השגת הקישורים עושים בהמשך, אם בכלל.

    ניכר שבאתר התוכים לא בוצעה אופטימיזציה. כך למשל ביטויים הכרחיים לאתר כזה ("וטרינר תוכים", "וטרינר ציפורים", "רופא תוכים" וכדמ' ) לא מופיעים כלל בעמוד הבית. עוד דוגמא: לתמונות אין טאג (הטקסט שעולה כשעומדים עם העכבר על התמונה).

    בקיצור, עניינים בסיסיים ביותר חסרים באתר. קודם כדאי לתקן זאת ורק אחר-כך לחשוב על המשך הקידום.

    בהצלחה.

  • שלומית לוי  On 20 ליוני, 2013 at 07:44

    דורון, נעמה, גיל,פזית, אולי,צילה, נינה, אביבה, סופי, סיון: המון תודה. המון. מעריכה את הזמן , את הדעה. בזכותכם החלטתי. באמת תודה.
    יוסי יקר- תודה, וחיבוק לצ'ארלי המתוק והשמח.
    שירלי יקרה-
    grazie mille…גם על העידוד. שמחתי.
    רובי- אין כמוך.
    פיניתי את הבוקר כדי להתחיל לעבוד לפי המלצותייך. הרבה תודה .

  • galithatan  On 23 ליוני, 2013 at 23:25

    קודם כל, שיהיה בהצלחה עם האתר החדש – תכף הולכת לבדוק אותו.
    שנית, אני כמעט תמיד מדלגת על הקישורים הממומנים, איכשהו הם נתפסים אצלי פחות אמינים. לא אוהבת שמנסים לדחוף לי בכוח…

כתיבת תגובה

