יש לי לקוחות הזויים

לא כולם, בטח שלא כולם.

אבל היום קיבלתי שיחת טלפון מאדם שאני לא מכירה.

הוא מבקש שאתן אנטיביוטיקה לתרנגולת שלו. יש לו שלוש תרנגולות, לכולן צמחו גידולים שחורים על הרגלים, ככה הוא אומר לי. את הגידולים הורידו ועכשיו הם רק צריכים אנטיביוטיקה.

איך הורדתם את הגידולים, שאלתי. כשהתכוונתי לומר מי הוריד לכם ולמה שהוא לא ייתן לכם אנטיביוטיקה.

 

אנחנו הורדנו.

עם מכשירים חדים.

ככה ענה האיש.

אני ביום לא טוב היום, בימים כאלה אני עונה ללקוחות כאלה בדיוק איך שמגיע להם.

אז בשביל מה בכלל אתם צריכים אותי? אם ניתחתם לבד תנו אנטיביוטיקה לבד.

אבל את זה אין באינטרנט. הייתה התשובה המלומדת.

אני נורא מצטערת, אבל אני לא נותנת מרשם בלי לבדוק את התרנגולת. אמרתי.

טוב, ענה האיש בהשלמה. בטח יתנו לי בבית מרקחת. זו רק חיה.

ואז פשוט התפוצצתי עליו.

אדוני, אמרתי. אני למדתי וטרינריה. יכולתי ללמוד רפואה, בחרתי בווטרינריה. חיה בשבילי זה כמו בן אדם.

 

וסגרתי את הטלפון.

יש ימים שאני באמת ובתמים מצטערת שלא למדתי רפואה. רופאי אדם מוגנים מפני אנשים כאלה. הם לא עונים לטלפונים אף פעם. מותר להם להיות אנטיפטים. נדמה שזו אפילו אחת מדרישות המקצוע בארץ.

ואילו אני נאלצת לדבר בטלפון, לפעמים כמה שיחות ביום, עם אנשים רעים  וטיפשים  .

 

נראה לי שאני עוזבת את המקצוע שלי. אני מתחילה למצות. או לעבוד במקום אחר.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • נעמה  On 26 לנובמבר, 2012 at 00:27

    וואו. מחריד. ממש מחריד.

  • שולצי  On 26 לנובמבר, 2012 at 08:17

    מה את כועסת?לא ירחק היום שנקרא , על איש שניתח את אמו/ אשתו/בתו . הוא קרא באינטרנט איך עושים ועשה -לשם אנחנו רצים עם הקדימה …..

  • עדי  On 26 לנובמבר, 2012 at 09:35

    שלומית היקרה, דווקא בגלל התגובה שלך והרגשות שזה עורר בך, כל כך חשוב שתישארי בדיוק איפה שאת!! אנחנו, בעלי החיות (השפויים) זקוקים לוטרינרית כמוך (ולאנשים כמוך, כבני אדם) שיזכירו לנו ולאחרים בסביבתנו, שיש גם אופציה אחרת…אני מקווה שהתגובה שלי תזכיר גם לך שלא כל בני האדם הם כמו האיש הנוראי שהתקשר אלייך, וחלקנו אוהבים מאד את בעלי החיים ואת האנשים בסביבתנו…:-)

  • יוסי  On 26 לנובמבר, 2012 at 15:15

    היי שלומית,
    לצערי אנשים רעים יש המון – אבל רק אל תעזבי את המקצוע. צ'רלי שלנו ושאר בעלי הכנף המקסימים שאת מטפלת בהם חייבים וטרינרית כמוך.
    אנשים שמתיחסים כך לחיות, מתיחסים כך, בסוף, גם לבני אדם אבל זו כבר בעיה אחרת…
    יוסי.

  • aliciashahaf  On 26 לנובמבר, 2012 at 17:03

    אוי ואבוי

  • שלומית לוי  On 26 לנובמבר, 2012 at 17:25

    נעמה, שולצי, אליסיה- נכון. פשוט נורא.
    יוסי ועדי-תודה. נו, אני לא אעזוב בגלל אחד כזה. אבל זה פשוט מייאש, שיש אנשים שעושים דברים כאלה.

  • galithatan  On 1 לדצמבר, 2012 at 20:15

    אנשים כאלה באמת מאוד מייאשים, אבל אנחנו צריכים אותך, צריכים שתמשיכי 🙂 אז לנשום עמוק ולעבור הלאה.

  • סופי  On 2 לדצמבר, 2012 at 12:45

    שלומית, יש להמון תוכים בישראל מזל גדול שהלכת ללמוד וטרינריה. תחשיבי על שמיצי הקטהטנה שזוכה להמשך חיים נעימים בזכות טיפול טוב.
    וזה שרופאי בני אדם הם אנטיפטיים – זה עצוב ומבזה את המקצוע, לא ראוי להערצה ואני לא חוזרת לרופאים כאלו

  • נועה  On 9 לינואר, 2013 at 11:39

    שלומית , אנשים מפגרים תמיד קיימים , אנשים שלא מבינים את היופי של החיות החשיבות שלהם, ולא אותנו האנשים האמפתיים שלא מסוגלים לסבול את חוסר ההבנה שלהם .
    בדיוק בשביל זה אנחנו צריכים אנשים כמוך . את לא רק אוהבת חיות , את גם יודעת לטפל בהם ולהעלות את הרמה של הגידול והמודעות ליחס טוב לחיות בארץ.
    יש לך שליחות .
    ואת נשארת בדיוק איפה שאת כדי לבצע אותה, כי אין הרבה שיכולים .

  • Anon Nymous  On 4 למרץ, 2014 at 12:20

    When you proclaim that for you Animals are like human-beings, it assumes that the person on the other side of the phone treats humans better than Animals. Alas… this may not be the case with such people

להשאיר תגובה

