חתול מומלץ לפרס ישראל

 

לשם שינוי אני נותנת את הבמה לשמעון מרמלשטיין  שהוא בעיני כותב ממש מופלא  (מה יש,מותר לי לקנא)

הוא מציע להגיש את החתול דו-חף לפרס ישראל. לקוראי הנאמנים  אני מזכירה שכבר כתבתי על החתול הזה ומערכת היחסים עם המשפחה שלו  לפני כשנה. אבל מגיע לכם מדי פעם כותב איכותי באמת! וככה הוא כתב:

 

הגשתי לועדה לפרס ישראל את החתול דוחף

בקטגוריה של איך לא לעשות אפילו כלום בלי להזיז את התחת מהספה.

אבל הם רצו לראות אותו פיזית
או לפחות לראות את הדרכון שלו.
אמרתי שאי אפשר. הוא בסיבוב נסיעות עולמי עכשיו (כלומר מהספה לשטיח ומהשטיח
לספה) נורא עמוס. באביב יהיה על מה לדבר.
הם שאלו אותי אם אני מתכוון לאביב העמים המקורי או לאביב העמים הערבי עכשיו.
עניתי להם שאני מתכוון לאביב העמים החתולי שהוא תמיד מחר. כי החתולים לא ממהרים
לשום מקום ואם הם רואים שמישהו רץ, הם פשוט מוחאים לו כפיים. וזה שאנחנו לא
שומעים, זה פשוט כי יש להם כריות על כפות הרגליים.
הם שאלו אותי אם אני הסוכן שלו. אמרתי להם שלא, אבל יש לי ייפוי כוח לדבר בשמו.
והצעתי להם ללכת ישר על תוכנית בוקר בערב ועל תוכנית ערב בבוקר.
אז הם שאלו אותי למה.
אמרתי להם שאצל החתולים השעון הפוך וזאת הסיבה שהם מגחכים (עם השפם כמובן, כי
להזיז גם את השפתיים יותר מדי) כשהם רואים אותנו קמים עייפים בבוקר לעבודה
וחוזרים עייפים בערב למיטה. כי אצלם כל העייפות מתרחשת בלי שהם יזיזו את הזנב
מהכרית. מה שנקרא עבודה ערבית (כלומר עבודה בעיניים) וזאת הסיבה מדוע הם
רואים טוב טוב בחושך. כי אז הם קמים לעבודה שנמשכת בערך חמש דקות ושבע התמתחויות
וחוזרים לישון.
נשאר רק לסגור כמה פרטים שוליים, כמו אם המחיר כולל נסיעות … וגם דליקטסים וספרצמרת צמוד.
תוך שכנוע צמוד, שלי זה עולה יותר.
יותר ממה?
יותר מלהיות חתול מאשר לא להיות חתול.
בשלב זה הם הוכו באלם ובהלם ושאלו אם מי שמדבר איתם זה החתול ואישרתי להם את זה
מייד בפקסימליה (אךךך … כמה אני אוהב את המילה החתולית הזאת פקסססס …) ואמרתי להם
שבדרך לאולפן ובחזרה אני נוסע רק עם מוניות.
הם קיבלו את כל התנאים.
הייתה להם ברירה?
הם לא יקבלו הצעה יותר טובה מאף חתול אחר
ועל כלבים אין מה לדבר.

פוסט זה פורסם בקטגוריה מיומנה של וטרינרית. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

7 תגובות על חתול מומלץ לפרס ישראל

  1. שולצי הגיב:

    מקסים מתה על הכתיבה השנונה של מר שמעון הלוחש לחתול יש לו נשמה יתרה !!!בראוו

  2. אסתי סגל הגיב:

    ואני כאן באתי להגיב בשם בהמות שעסוק עכשיו בסיבוב ערב עם עזאזלו מתחת למיטה של מרגריטה: "חתול במגפיים קיים באגדות בלבד אדון, אבל כלום ראית פעם במשתה מישהו בלי עניבה?"

    • אני עונה בשם שמעון (לא תחשדו בי שאני עושה לייק לעצמי…)

      בהמות … הוא התבנית של כל החתולים בעולם.
      פעם קראו לספר של בולגקוב – בעברית קלוקלת – השטן במוסקבה
      למרות ששמו הנכון הוא האמן ומרגריטה. ומי יכול לחבר בין הנציב
      פונטיאוס פילטוס לשטן בכבודו ובעצמו, אם לא בהמות?
      דרך כל שתי נקודות בעולם עובר רק ק ו ישר אחד. אבל מי שמותח
      או יותר נכון סורג אותו, זה תמיד חתול שעיניו עצומות לרווחה.

  3. Natalie הגיב:

    מה באשר לתמונה של הוד חתוליותו עבור אלה שנבצר מהם לשמש כר לרגליו?

  4. galithatan הגיב:

    לא משנה מה יגידו על החתולים, ומה מזה יהיה נכון, עדיין זו תהיה המשפחה האהובה עליי בעולם 🙂

  5. osher הגיב:

    שלום שמי אושר ואני מחפשת עזרה לגורת חתולים כבת חמישה חודשים אשר נמצאה במודיעין חבולה ברגלה קשות. כיום אני ננותנת לה אנטיביוטיקה פעמיים ביום. אך לצערי אין לי אפשרות לממן עבורה צילום רנטגן בכדי להציל את רגלה . היא אינה דורכת על רגל זו כלל. חתולה מאוד חברותית לאנשים. osheryamzemler@gmail.com

  6. שלום אושר
    זה לא רק צילום, ובדיקה- הרי אם הרגל שבורה צריך לטפל בה. אני מציעה שתפני ל"תנו לחיות לחיות", תבקשי מהם עצה או עזרה. יש אגודות שעוזרות, גם בתקציב. צריך להגיע אליהן. אין לי מושג לגבי מודיעין אבל תנו לחיות לחיות ממוקמים לא רחוק .

להשאיר תגובה

