ערב ראש השנה

 

ואני בכלל התלבטתי אם לעבוד היום. ערב ראש השנה, מי כבר יבוא .

כולם מכינים גפילטע (חוץ ממני, לצערי, השיא הגסטרונומי שהגעתי אליו הוא טוסט גבינה מותך).

 

להפתעתי עבר עלי היום בעבודה רצופה. החל בתוכי אחד קרוע שתפרתי והמשך בתוכים חולים.

תוכי שחזר אלי אחרי טיפול בהרעלה, ואולי שוב מורעל. תוכי עם בעיית לב, ועוד אחד חולה, מאושפז.

דיברתי השבוע עם לקוחה שלי שהיא בעצמה סטודנטית לווטרינריה ואמרתי לה שהחלק הכי קשה מתחיל אחרי הלימודים.

ההתמודדות עם החיות החולות, עם המחלות,שלא לכולן יש מענה. עם הידיעה שלא משנה מה נעשה- לא תמיד זה מצליח לנו. שיש דברים שלא תלויים בנו. ושלא כול החולים מחלימים.

אני רופאה ששונאת מחלות.

 

מאחלת לכולנו שנה של בריאות.

 

386236_4587126001393_225566532_n[2]

 

תודה רבה לאלמוג מנטל החמודה  שהרשתה לי להשתמש בתמונה היפיפייה שלה לבלוג שלי

 

וזה ג'קי המקסים , אין על התוכי הזה, אין. תודה לללי שרון , תאמינו לי. הכול חינוך, בא מהבית…

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • יעל  On 17 לספטמבר, 2012 at 13:47

    שנה טובה שלומית!
    שנה טובה ממשפחה שיש לה כלב וכבר העירה בחייה וטרינר או שניים באמצע הלילה/חגים/שבתות כדי שיעזור לכלב ולא פחות מזה לבעליו המוטרדים.

    בשם בעלי כלבים והכלבים עצמם: שנה טובה ותודה על מסירות שרק מי שיש לו חיית מחמד יכול להבין.

    וד״ש מניו יורק. תכף מתחיל הסתיו.

    • שלומית לוי  On 17 לספטמבר, 2012 at 22:20

      הי יעל
      תודה על העידוד (את זה אני אומרת אחרי יום מלא מקרי חירום וטיפול בתוכים מאושפזים…)
      שתהיה שנה נפלאה . (כמה אני מתגעגעת לניו יורק…)

  • galithatan  On 17 לספטמבר, 2012 at 22:14

    שנה טובה ומוצלחת, שנה שבה תמשיכי לכתוב פוסטים נהדרים שכיף לקרוא, וכמובן לעזור לכמה שיותר בעלי חיים – בעיקר תוכים 🙂

    • שלומית לוי  On 17 לספטמבר, 2012 at 22:22

      הי גלית
      תודה לך, שנה נפלאה , בישולים טובים, בריאות, זוגיות טובה, כל מה שחשוב בחיים (לא בהכרח לפי הסדר)…

כתיבת תגובה

