ניתוח במקום גפילטע

ערבי חג הם לא  מי קאפ אוף טי. אני לא אוהבת חגים, לא אוהבת אוכל יהודי מחומם (ובמקרה של האמא הפרטית שלי- מוקפא לפעמים כבר מהחג הקודם), לא אוהבת אירועים מרובי משתתפים.

למרות זאת  יש לי מה לעשות בחג. כלומר חוץ מלעבוד.

אבל בערב החג השני קיבלנו טלפון מהאסיסטנטית שבאה לטפל במאושפזים.

הכלב שחשבנו להכניס לניתוח למחרת בבוקר בגלל חשד לחסימת מעיים- הקיא את חומר הצבע שקיבל כמה שעות קודם לכן.  החומר היה אמור כבר להיות רחוק בתוך מערכת העיכול שלו, לא בטווח  הקאה. היינו אמורים לצלם אותו בלילה פעם נוספת ולראות אם הצבע מתקדם במורד המעיים.

 

להקאה בשבע בערב יש פירוש אחד.

אי אפשר לחכות עם הניתוח עד מחר.

ק. המנתח נכנס לניתוח בסביבות שמונה בערב ודגנית האסיסטנטית נשארה לעזור לו.

אותי הוא הזעיק בשמונה וחצי. להפתעתי מגרש החניה הקטן שלנו היה מלא.

בחדר הקבלה גיליתי   את דגנית העוזרת , את בעלה ואת שתי הילדות הקטנות שלהם שהדביקו וציירו על ניירות המרשמים שלנו. הם בדיוק סיימו את הארוחה ועברו בבית החולים .

עליתי על חלוק מנתחים (רגע מאושר. הבגד הכול כך מחמם מבטיח שלא יהיה לי קר. והעובדה שאני רק טייסת משנה במקרה הזה ,מבטיחה שלא אני אזיע שם בפנים).

בתשע הגיעה חגית, האסיסטנטית השנייה שלנו.

בתשע וחצי הגיעה דנה הרופאה החדשה שלנו שדאגה לכלב ורצתה לראות מה קורה. היא השאירה את הילדות אצל הסבתא ובאה.

עמדנו וניתחנו אותו עד 11 בלילה. ק. פתח את הקיבה וסגר אותה, בדק את המעיים למלוא אורכם, ולקח דגימות. הכול נראה נפוח ואדום ומקולקל.

ואז באתי, ב11 וחצי בלילה ואמרתי לשתי העוזרות שלי כמה אני מתרגשת שהן איתי וכמה זה לא מובן מאליו שהן נשארו. התחלתי לדבר ודמעתי .

נכון, הן משולמות על הזמן הזה. אבל האכפתיות הזו שלהן, והנכונות להישאר בערב החג, והדאגה לשלומו של הכלב היא זו שלא מובנת מאליה.

בורכתי.

יש לנו צוות נהדר.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • galithatan  On 13 ליולי, 2012 at 11:48

    אכן צוות נהדר. איזו מסירות! (באמת)
    ועכשיו, איזה סיפור עדכני מהשבוע האחרון? תמיד מוכנה לקרוא עוד פוסט שלך 🙂

  • שלומית לוי  On 13 ליולי, 2012 at 17:57

    למען האמת התכוונתי להעלות פוסט עדכני, ופתאום מצאתי את הפוסט הזה שנשכח מפסח:) אני ממש עצלנית. בקיצור, השבוע. יש עוד…

    תודה לך:)

כתיבת תגובה

