Dogs and the City 2

מסתבר שלגדל כלבים במנהטן זה סיפור לא פשוט ובטח לא זול. בדרכי לסנטרל פארק היום (ירד אתמול שלג. שאני לא אבוא לבדוק?)

centeral park snow 012

centeral park snow 024

תפסה את עיני מודעה בחלון ראווה:

DOG DAY CARE

 

Day care  למי שלא יודע זה גן ילדים. אז לכלבים? הלו?

כמובן שנכנסתי לברר במה מדובר.

רוב האנשים עובדים פה מהבוקר עד הערב. מישהו צריך לטפל בכלב בימים הארוכים האלה.

יש מוליכי כלבים. זה מקצוע בפני עצמו. הם מתחייבים שהמוליכים שלהם הם בעלי רישיון וביטוח ,ועברו בדיקות רקע מקיפות כדי להבטיח את הטיפול הטוב ביותר לכלב.

 

K9 NY,halloween,Grace Church 008

במקום הספציפי שבדקתי אפשר לשלם על 20 טיולים פרטיים בסנטרל פארק , כל טיול נמשך 30 דקות – תמורת 450$.

אפשר לחסוך קצת ולטייל בקבוצה של לא יותר משלושה כלבים והמחיר ירד ל340$ .

הליכה בודדת, שלא במסגרת דיל חודשי , תעלה 30 דולר לחצי שעה, ואם יתחשק לכלב להישאר עוד קצת, המחיר יעלה ב15 דולר לכל רבע שעה. (ובקבוצה- אם לא אכפת לכלב שלך לצעוד עם שני כלבים נוספים הוא ישלם 24 דולר).

אפשר לאסוף את הכלב מהדירה, למקרה שהוא לא נוהג. הסעה הלוך וחזור תעלה 20 דולר בהנחה שהוא גר בסביבת הסנטרל פארק.

 

ומה זה הגן כלבים הזה. הרהבתי עוז ושאלתי.

על  זה  ענתה לי לקוחה שעמדה עם כלבה בצד והקשיבה לשיחה בסקרנות. היא בדיוק נרשמה לשרות הזה ומאד מרוצה. הם שומרים את הכלבים בשני חדרים, ללא כלובים אך בהשגחה. הכלב שלה הוא בן 14 (פר- לא הייתי נותנת לו. נראה בן 60. ) והיא מביאה אותו לכאן כל יום כדי שמישהו ישגיח עליו.

 

העלויות- שימו לב: דמי חברות (חד פעמיים) –200 דולר.

שרות חודשי של 5 ימים בשבוע יעלה 600 דולר, ואם צריך רק 3 ימים זה יעלה 400 דולר.

המחיר הזה אינו כולל טיולים בסנטרל פארק, כמובן.

אני מקווה שהמחיר כולל גם חוגי העשרה לכלב.

עכשיו ברצינות. אני לא ביקורתית.

עדיף כמובן שמישהו יטפל בכלב אם בעליו לא נמצא ימים שלמים בדירה. אני פשוט קצת מקנאה…

גם בכלבים האלה (הייתי שמחה מאד לגור  ליד הסנטרל פארק ושמישהו יטפל בי כל יום) וגם במה שאנשים מוכנים לעשות עבור חיית המחמד שלהם בניו יורק.

 

centeral park snow 027

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • דפנה לוי  On 31 לאוקטובר, 2011 at 05:52

    ואני מקנאה כי זה סוג העבודה שלא אכפת היה לי לעשות…:-)

    • שלומית לוי  On 31 לאוקטובר, 2011 at 13:30

      אני לא הייתי יכולה! אחריות היתה גומרת עלי. פעם הייתי אמא תורנית בגן הילדים (היתה שביתת סייעות). ולא ישנתי כל הלילה לפני, כי מה יקרה אם ילד ילך לי לאיבוד. מה שנקרא כל אחד והמקצוע שלו…

      (חוץ מזה איך אני אדע איזה ספרים לקרוא?…)

  • poochys  On 31 לאוקטובר, 2011 at 09:46

    ושמת לב שבמנהטן אין חתולים כלל וכלל? אולי עוד לא פתחו להם מעון חתולים…

  • שלומית לוי  On 31 לאוקטובר, 2011 at 13:49

    נכון, לא רואים חתולים ברחוב.
    הם בבית. אבל אני מבינה עכשיו למה חתולים הם חית המחמד הכי פופולרית בארצות הברית. מעולם לא הבנתי כמה יקר להחזיק כאן כלב!

  • galithatan  On 31 לאוקטובר, 2011 at 23:51

    אני חושבת שמי שאין לו פנאי לכלב, עדיף שלא יגדל אותו… הוא נהיה כמו עציץ שצריך להשקות ומדי צריך להזיז לכיוון השמש. ממש חפץ, שמעבירים מיד ליד :S

    מצד שני, בניו יורק, שכולה בדידות בעיניי, כנראה שזה הפתרון הטוב ביותר האפשרי.

    • שלומית לוי  On 1 לנובמבר, 2011 at 21:11

      תראי, זה מעניין שאת מקשרת את ניו יורק לבדידות. (ואני ממש לא חושבת שאת טועה) אבל אני בכזה היי מהעיר הזו שיכולה לחשוב רק על כמה מרגש זה לחיות כאן.
      אפילו פעם אחת לא עבר לי בראש בדידות…אבל כן, יש צדק במה שאת אומרת. (למרות שיש בעלי חיים שיותר קל וזול לגדל כאן. (ולא, אני לא מתכוונת לדגים)

  • Yael Ort-Dinoor  On 1 לנובמבר, 2011 at 05:46

    חכי שתגלי כמה עולה להשאיר כלב בפנסיון או עם מישהו כשנוסעים לביקור מולדת בארץ – כמעט עוד כרטיס טיסה… וגם אוטוטו מגיעה העונה שבה כל טיול עם הכלב זה תפילת הדרך, כדי לא להחליק על הקרח, השרדות.
    שמחה שראית את היופי בפארק! מרתון ביום ראשון – לא לפספס!
    (אני מגיעה מבוסטון, לא בשביל זה, אבל נשארת לצפות!)

    • שלומית לוי  On 1 לנובמבר, 2011 at 21:12

      יעל, נתת לי רעיון…בכלל לא חשבתי לראות את המרתון…מה עוד את באה לראות?

      • Yael Ort-Dinoor  On 3 לנובמבר, 2011 at 03:24

        מגיעה בשביל הסטנדארט: גלריות, מוזיאונים וחברים (כמו שאליסיה לימדה אותי…). הלוואי והיה לי את האומץ ללכת לשיעור קלאסי…

  • george  On 1 לנובמבר, 2011 at 13:56

    שלומית, מייד כשאת חוזרת, נפתח יחדיו סטרט-אפ שיתן שירות כאמור. יופי של דבר. יתכן שאם היו כך מפקידים (לא מפקירים, מפקידים) את הילדים, היה צומח דור פחות מפונק (ואולי גם מגלה שקיים חיריק)..

    • שלומית לוי  On 1 לנובמבר, 2011 at 21:13

      ואת זה אתה אומר לזו שמגדלת את הילדים שלה כאילו היו אתרוגים…אבל לגבי הסטארט אפ אני תמיד פנויה לרעיונות טובים:)

  • שלומית לוי  On 3 לנובמבר, 2011 at 15:01

    מה, את רוקדת? יכולה לכתוב לי לפרטי?

כתיבת תגובה

