יום צילומים ושרות קרבי באפגניסטן

הלכנו להירשם לבית הספר. יותר נכון להחזיר טפסי הרשמה, ולהצטלם לתעודת הסטודנט.

שבוע קודם קיבלנו ערימה של דפים שהיינו צריכים לקרוא ולחתום עליהם.

ההורה האחראי הודיע לי שהפעם תורי לקרוא ולמלא.

מלאתי טופס אחד חשוב עם מספרי החירום והכתובת שלנו והתעלמתי בחינניות מהיתר.

30 עמודים של חוקי בית הספר, עשה ואל תעשה.לא משהו שהורה שפוי קורא.

אמרתי לילד: תתנהג בסדר, אל תעשה שטויות. טוב? וחתמתי.

נעמדנו בתור ארוך שהקיף את הבניין. אחרי שעה וארבעים דקות ,לא פחות, הגענו לתחילת התור וזכינו להיכנס לאולם ההתעמלות כדי להצטלם. האולם ענק. רצפת הפרקט מבריקה ומשובחת ועל הקיר היה  לוח תוצאות אלקטרוני שלא היה מבייש את ליגת העל שלנו.

התור לצילומים לא זז.

הלכתי להציץ מאחורי הקלעים כדי להבין למה.

אבוי לי. כל ילדה נעמדת על ריבוע קטן, מאחוריה לוח חלק ומקדימה לה תאורת אולפן.

הצלמת ניגשת לילדה, מיישרת קווצת שיער סוררת  ומסדרת שערותיה.

אומרת לה להניח יד על המותן ותנועת האגן נעשית פתיינית משהו. ואז היא מצלמת . שוב . ושוב. ושוב. כאילו מכינה בוק לדוגמנות.

כשהילד הפרטי הגיע אליה  בחרה הצלמת פוזה גברית, שני אגודלים בכיסים.

הילד אמר לה ישר: צילום אחד ואני עף מכאן. לפעמים הוא כל כך  מזכיר את האבא שלו.

 

ביציאה ניגשה אלי האחראית ואמרה: לא החזרת את הטופס הלבן, אני מניחה שגיוס לצבא זה אופציה מבחינתך.

מה????

בארץ בה הגיוס הוא התנדבותי, באים קציני גיוס לבתי הספר ומשכנעים ילדים ללכת לצבא.

חתמתי על הטופס שאני בהחלט לא מאשרת את זה, הוספתי כמה סימני קריאה והלכתי.

הסברתי לילד שיש  נערים  שהולכים פה לצבא  ואחרי השחרור הצבא מממן להם את הלימודים.

 

הילד הגניב חיוך קטן ואמר :מעולה. אני אתגייס, אשרת באפגניסטן ולא יעלה לי שכר לימוד בקולג'.

פוסט זה פורסם בקטגוריה מיומנה של וטרינרית. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

5 תגובות על יום צילומים ושרות קרבי באפגניסטן

  1. שולקס הגיב:

    תמשיכי כך לתעד את הקליטה ,לפחות דרך זה אני יכולה להרגיש חלק מ…….
    לא להאמין כמה האמריקאים האלה אוהבים תורים,חשבתי שבשביל אמברקומבי הם מוכנים לעמוד את כל החמישית ,אבל זה באמת הובי לאומי .
    אולי שגם ד. יכתוב בלוג ואז אדע מה עובר עליו !!! ק. לא צריך אני יודעת שהוא מלבלב ……

  2. ניצן הגיב:

    אחי…. רק גולני !

  3. Yael Ort-Dinoor הגיב:

    לדור ההמשך יש עקומת למידה מרשימה, ועוד מחויכת!

  4. אין ספק. וגם יודע ללחוץ על כל הכפתורים הנכונים אצל אמא שלו!

להשאיר תגובה

