בייבי גאגא -יום ראשון בבית ספר אחר לגמרי

 

יום הכרות בבית הספר. אני מביאה את הגוזל בדחילו וברחימו. יש  300 תלמידים חדשים שבאו להכיר את בית הספר .

הרבה פרצופים אסיאתים, יפים כל כך.

ילדי סיקים, עם תרבוש על הראש אבל קטנטן, מעין כיפה עם צ'ופצ'יק .

ומוקיונית אחת.

ואני אומרת לעצמי- מה, הם שכרו שחקנית לשמח את הילדים?

ואז אני רואה אותה מקרוב.

 

היא לובשת טוטו, חצאית של רקדניות, מטול שחור ולבן.

לחולצה שלה יש שרוול ארוך מפוספס בכתום וכחול והשרוול השני איננו. גזור.

ועל הראש יש לה פיאה נוכרית כחולה. ערמת קוצים כחולים מקסימה.

ואז אני רואה שהיא עומדת בתור לרישום התלמידים החדשים.

ליידי גאגא צעירה בת 15 עומדת בתור ואף אחד לא מרים גבה. לא הילדים, לא הצוות, לא המנהל.

אני מוקסמת.

אני רוצה שהילד שלי ילמד בבית ספר כזה .

הילד נשאר לשלוש שעות של הכרות , ואחר כך  למבחן באנגלית כדי לדרג אותו. אם הוא יצטרך עזרה- יקבל. על חשבון הבית ספר, כמובן.

בתום הבחינה הוא מקבל קורסים לבחירה, בנוסף למקצועות החובה.

הוא בוחר ג'אווה- שפת תכנות (עמק הסיליקון, איך לא), סינית ואמנות.

הילד שלי מאושר.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • נעמה  On 16 לאוגוסט, 2011 at 18:58

    מה, ממש עברתם לשם?
    חבל שאין תמונות של הליצנית 🙂

    • שלומית לוי  On 16 לאוגוסט, 2011 at 19:08

      רק לתקופה זמנית מאד, פרוייקט קצר מועד. לצערו של הילד הוא חייב ללכת לבית ספר בינתיים. אמא לא מוותרת לו.

  • Yael Ort-Dinoor  On 16 לאוגוסט, 2011 at 19:05

    זהו, ככה נופל האסימון. תהנו מכל רגע.
    תגובה זו נכתבה מבוסטון 😉
     

  • שולקס  On 16 לאוגוסט, 2011 at 22:40

    שלומית איזה כיף , חזר לך הצבע לכתיבה ….מאושרת ומקנאה בו זמנית . תמסרי לגינגי בהצלחה רבה אין לי ספק שהוא יכבוש שם את כולם.

  • שלומית לוי  On 18 לאוגוסט, 2011 at 03:16

    יעל- אז אנחנו קצת שכנות עכשיו…
    שולקס- תודה מותק!

להשאיר תגובה

