חיים חדשים- ישנים.

לא פשוט להתמקם בארץ חדשה, גם אם זה לזמן קצר מאד. מאחר ואנחנו משפחה ללא מבוגר אחראי , אין לנו מושג לכמה זמן הגענו. חודש? חודשיים? אולי יותר. מי יודע. בטח לא אנחנו.

לקחנו את הילד הקטן, שש מזוודות, עשרים וחמישה קילו ספרים (בחיי) ו4- מחשבים.

לוקח זמן להתארגן. גם אם זה לזמן ממש מוגבל צריך  מזרונים, שולחן וכסאות .

ואינטרנט. בלעדיו אין חיים.

חלק מאיתנו צריכים טלוויזיה (לא אני) וסירים לבישול (שוב, לא אני).

ועד שיהיה לי אינטרנט אני יושבת בסטארבאקס. בעמק הסיליקון . במקום בו ממציאים ממש ברגע זה את הגוגל העתידי  ואת האיפון של האלף הבא, המקום בו כמות המשתמשים במחשב נייד יורדת לעומת כמות המשתמשים בטלפונים החכמים.

ושם אני יושבת , בקפה  עם המחשב הקטן שלי , עם הפד החמוד שהבאתי מהבית ועם עכבר שמן ושמח. למה להשתמש בפד של המחשב אם אפשר לחבר עכבר. זה באמת יותר נוח.

היש חנוני מזה? ובעצם חנון  בעמק הסיליקון  זה תואר של כבוד, לא גנאי. אז מה אני?

חיפשנו מסעדה מסויימת. הילד , ששמח לתרגל אנגלית (במבטא הנכון!! מאיפה? כולי קנאה)

שואל נהג לידנו איפה זה. הנהג שואל בתדהמה: אין לכם אייפון????

אני שולפת בגאווה את הטלפון המצ'וקמק שקנינו בסופר ב10 דולר .

הם לא זזים בלי אייפון. לכל דבר יש את ה"אפס" המתאים. אפליקציה. מחפשים את רזילי? לוחצים והטלפון היותר חכם מבעליו יגיד לכם איפה הסניף הכי קרוב. (ברעננה, לצערי).

פוסט זה פורסם בקטגוריה מיומנה של וטרינרית. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

8 תגובות על חיים חדשים- ישנים.

  1. galithatan הגיב:

    שיהיה בהצלחה, ותנסי להפיק את המיטב מהחוויה הזו 🙂
    אני בטוחה שגם לעמק הסיליקון יש רזילי משלו. הרי יש שם קצת בחורות, לא? 😉

  2. אליסיה הגיב:

    בהצלחה יקירתי. תשובי מהר, צריכים אותך פה, חיבוק 🙂

  3. Taryn Hadas הגיב:

    And I'm so lucky to have you with me for awhile – hope its a long while – the Silicon Valley can be addictive

  4. צילה הגיב:

    ד"שים חמים לכולכם. תתחדשו בחוויה המאגניבה שהיא בין טיול ארוך לחו״ל לבין לעבור דירה. הטוב מכל העולמות…

להשאיר תגובה

