תרנגול ושמו שניצל, תרנגולת ושמה פרגית.

שמות אמיתיים לגמרי. נשבעת. 

הפוסט הזה מוקדש ללקוחותי  התרנגולות. יש לי כמה כאלה, ואני אוהבת אותם עד מאד.

את שניצל ופרגית הכרתי לפני כמה חודשים כשהגיעו עם נזלת ועיניים דומעות . דלקת כזו יכולה בקלות להסתבך לדלקת ריאות ולכן אין להקל בה ראש.

השגנו את האנטיביוטיקה הייעודית ובעליהם האוהב טיפל בהם עד שהבריאו.  מה שאומר שצריך לרוץ אחרי כל תרנגולת ולתפוש אותה, ואז לשכנע אותה לקבל סירופ לתוך הפה. ולחזור על כל זה פעמיים ביום, למשך שבוע או שבועיים.  קצת פחות פשוט ממה שזה אולי נשמע,

זה תמיד כיף שהלקוחות שלך מבריאים. אני חושבת שאולי אני צריכה לטפל רק בחיות שמחלימות יפה, יש כל כך הרבה סיפוק בתוכי שמרגיש טוב או בתרנגולת שחוזרת להטיל ביצים…

אבל הסיפוקים במקצוע הזה מאד קצרים.

מקרה רודף מקרה ושניצל התרנגול  חזר אלי ביום ששי בארבע אחר הצהרים , אחרי שכלב התנפל עליו.

שניצל , שנמסר עם אחותו פרגית לאימוץ פתוח בבית של חברים עם גינה, לא ממש מסתדר שם ולכן  הוא מתפלח מדי פעם , מסתובב בעיר הגדולה  ומחפש את עצמו .

הפעם מצא אותו כלב .

כשהגיע אלי הוא שכב על הצד. סימן רע, לכל הדעות.

משבר ברגל לא מתים, אבל משוק כן. אם משהו שבור תמיד אפשר לצלם יותר מאוחר ולכן חשוב דבר ראשון להוציא את החיות האלה מהשוק בו הן נמצאות.  הזרקתי  לשניצל  עירוי ונתתי  אנטיביוטיקה .

 

כמה שמחתי לקבל סמס בשבת שמודיע לי שהוא מרגיש הרבה יותר טוב.

ורק כדי שתראו , שניצל כבר מרגיש טוב ובחזרה מעדכן את הסטטוס שלו (ותודה לנתנאל שעוזר לו)נו טוב, גם לי עוד עוזרים בפייסבוק פה ושם.

נ.ב. זה באמת הדף שלו…שימו לב לתמונת הפרופיל בצד שמאל למעלה. (אני יודעת , כי הוא חבר שלי גם)

 

P1000174 

 

ה-תרנגולות (23) (4)

ואלו התרנגולות המקסימות של נירה.

מימין: זוג קוצ'ינים, באמצע זוג שאבו (הלבנות) ומשמאל זוג פולניות. מעוטרות בכתר, איך לא.

פוסט זה פורסם בקטגוריה מיומנה של וטרינרית. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

9 תגובות על תרנגול ושמו שניצל, תרנגולת ושמה פרגית.

  1. נטלי הגיב:

    תודה על הפוסט המרגש! הם הכי מתוקים בעולם…

  2. שניצל, שם גאוני, גם לכלב. 🙂

  3. זה כמו שהיו קוראים לתינוקות זיידע ואלתר כדי לבלבל את מלאך המוות 🙂

  4. nina ramon הגיב:

    הם באמת חיות משגעות, התרנגולים (-:
    חג שמח

  5. galithatan הגיב:

    פעם ראשונה בעשרים שנים האחרונות שאני אוהבת שניצל 😀

    (צמחונית)

  6. מיכל לב הגיב:

    היסטוריית התוכים שלנו התחילה עם איגי (על שם עורבני בשם איגי פופ) וכרמלה. שהולידו (אחרי שהסתבר שאיגי היא הנקבה וכרמלה הוא הזכר!!) את עוף-טוב. לאחר שעוף-טוב הטיל ביצה, נאלצנו לשנות את שמו/שמה לעוף-טוביקה.

  7. שמות מגניבים..בפעם הבאה שאצטרך שמות אפנה אליך…

להשאיר תגובה

