פוסט המאה: החתול הכי הכי (וגם יש לי יומולדת היום!!!)

נודע לי מההנהלה  שכתבתי 99 פוסטים.  הם אמנם אמרו לי כמה שאני נהדרת ושיש לי בלוג פעיל ונמרץ (בערך) ואפילו צירפו איזה תרשים זרימה בצהוב וירוק. אבל אני בהיתי במייל המסכם והבנתי שאני פשוט עצלנית.

99 פוסטים זה ממש מעט. אבל הידיעה שזהו הפוסט המאה שלי הכניסה אותי לנרפות מסויימת, שלא לומר שיתוק. ממש כך. בקנה שלי ממתינים פוסטים שונים אבל כל רעיון שעלה  נמדד לפי מידת החגיגיות שלו וישר נפסל.

ואז נזכרתי בחתול דו -חף. (בשורוק), החתול של החברים שלי. ובאמת שמגיע לו הפוסט הזה.

כשרואים אותו ישר נזכרים במצרים הקדמוניים ויחסם לחתולים. גם במשפחה של חברי,  דו-חף מתפקד על תקן אלוהי לגמרי.  משפחה חילונית, לכאורה, שחוץ מלהעלות קורבנות אדם עושה הכול בשבילו.

כשילדים  חולים  בבית הם נשלחים אחר כבוד לסבתא כדי שדוחף חלילה לא יידבק.

אני בטוחה שיש להם שטיח אדום צר ומגולגל להזדמנויות חגיגיות. בלילה, נגיד ,לפני שהוא הולך לישון, נראה לי שדורי  מגיח ומגלגל בהדרת כבוד את השטיחון כדי שדוחף יעלה לחדר השינה. 

הולך, אמרתי? טעות. החתול הזה רק נישא בידיים. אני חושבת שמעולם לא ראיתי אותו משתמש ברגליו לצרכי הליכה. 

כשמגדלים אותך כמו מלך, (מה מלך, אל) תפיסת המציאות יכולה להשתנות קצת.

יכול להיות שבגלל שיש לו בוחן מציאות לקוי,חתול הפלא הזה נפל פעמיים מקומה שלישית. (כמה טוב שיש חברים וטרינרים ) עד שלא היתה ברירה והם עברו לבית על הקרקע.

בלילה הם ישנים כפיות. דורי ודוחף. דורי מגולגל ודוחף בתוכו.

דורי ואשתו  עצמם משתדלים לא לזוז יותר מדי בלילה כדי לא להפריע להוד רוממותו.

חברתי התלוננה שכל הסוודרים שלה מלאים בשערותיו. כשהצעתי לה לסגור את דלתות הארון נאנחה ואמרה שהחתול נורא אוהב לשכב שם והיא צריכה להשאיר דלתות פתוחות למקרה שיגבר עליו חשקו.

השבוע , כשביקרתי שם, ראיתי שדורי  עומד קפוא בזווית לא נוחה. כפוף מעט, גופו שעון על השולחן ואינו זז. לשאלתי אמר שהחתול נרדם על כף ידו והוא לא רוצה שיתעורר, חלילה.

חברתי היא ארכיטקטית. אתמול היא עבדה על תכניות  ודוחף כהרגלו התיישב עליהן ולא הסכים לזוז. הלקוחה הזיזה אותו וראתה את הזעזוע על פני חברתי. החברה שלי טענה שלא עושים את זה באופן כזה אלא שצריך למלמל לו מילות אהבים ולשכנע אותו לזוז.

(אולי יש סיבה טובה לזה שהיא מבכרת לשמור על אלמוניותה)

הלקוחה,  פסיכולוגית בעברה, טענה שיש כאן מקרה ברור של פתולוגיה משפחתית.

מערכת היחסים שם היא כזו שאני לא אתפלא אם דורי  יוצא לצוד לו עכברים מפעם לפעם ומניח אותם בהכנעה לפניו.

אין רע בלי טוב. אני תמיד אומרת לחברתי היקרה שלפחות בדבר אחד אין לה מה לדאוג: אין מצב שבעלה אי פעם יחשוב על לעזוב את הבית.

כשימלאו לו מאה ועשרים – שיהיה בריא- אני יודעת שהוא ייחנט.

אפילו צילמתי  בשבילם מומיה של חתול כשהייתי במוזיאון הבריטי. ואני מקווה שחברי היקרים  זוכרים מה קרה למלכים במצריים עם קבורתם. יותר נכון לאנשי משק הבית שלהם.

כשביקשתי קודם תמונה שלו נכתב לי: דורי תיכף ישלח לך את התמונות של המעסיק שלנו.

ומגיע לי מזל טוב: יש לי היום יום הולדת…

פוסט זה פורסם בקטגוריה מיומנה של וטרינרית. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

22 תגובות על פוסט המאה: החתול הכי הכי (וגם יש לי יומולדת היום!!!)

  1. אפרת הגיב:

    מזל טוב כפול!!

    • ענת ברזילי הגיב:

      כל מילה בסלע…את יודעת שגם אנחנו קרובי המשפחה מושפטים? כולנו היינו צריכים להיענות להצעות החברות של דוחף בפייסבוק.
      לדעתי מתיחה מהפכה נגדו…הבן שלי מחק אותו מהפייס בוק. לי , לעומת זאת עוד אין אומץ…
      תמיד הצעירים יותר אמיצים..
      מה שכן…המלך הוא יפה!!!
      ברכות ליומולדת ולבלוג
      נשיקות ענת

  2. galithatan הגיב:

    מזל טוב!!! מאחלת לך חגיגות מלאות שמחה 🙂

    והתמונה מקסימה, רוצים עוד 🙂

  3. קורין הגיב:

    מזל טוב! ברכות ואיחולים לעוד הרבה שנים טובות ולכתיבה פורה ומעניינת כמו תמיד 🙂

  4. סיון הגיב:

    המון מזל טוב, ליום ההולדת ולבלוג!
    נהניתי לקרוא כל פוסט בדרך למאה. מאחלת שיהיו עוד הרבה חגיגות כאלו. לבלוג, לך, ולאלוהי צבאות דוחף.

  5. nataliemessika הגיב:

    מקסים מקסים.מאד אהבת לקרא אותך.
    וגם מזל טוב ענק ליומולדת.

  6. רוני הגיב:

    מזל טוב, שלומית 🙂
    איזה סיפור מעולה.
    את כותבת כתיבה קומית בקצב מעולה. צחקתי המון.

    (כן, תכתבי יותר. המעריצים מתגעגעים).

  7. נטלי הגיב:

    התיאור משקף פרט בפרט את המתרחש מאחורי דלתיים סגורות/דלתות ארון פתוחות/שמיכות הפוך של ביתנו! כמה טוב לדעת שאנחנו לא לבד…
    באמת חשבתי לאחרונה לפתוח קבוצת תמיכה בפייסבוק ששמה "אני קופא מקור בגלל שהחתול שלי יושב על השמיכה". הוי, קטן כזה…

  8. avivamishmari הגיב:

    מזל טוב! 99 פוסטים זה לא מעט.

    החברים האלה שלך כנראה צריכים דחוף תינוק לסגוד לו 🙂 ואחרי שהתינוק יגדל הם יצטרכו עוד אחד. אם כי הם בטח לא יעשו תינוק, כי החתול יקנא…

  9. נינה רמון הגיב:

    נו, באמת, מה הפלא? הרי זה חתול מפואר (-:
    הוא יפהפה [לא שיש חתולים מכוערים, כמו שהבהירה לי פעם הוטרינרית שלי].
    ברור שהם שולטים בנו ביד רמה. מה שנפלא הוא – שאנחנו כל כך מאושרים להיות שפוטים שלהם.(((-:
    צ'וקו שלי, בחצי השנה האחרונה לחייו, אכל רק טונה אדומה, כי זה מה שיכול היה לעכל. ולא היתה מאושרת ממני להוריד כל פעם את מפלס חשבון הבנק.

    ומזל טוב ליומולדת !!!

  10. המון תודות לכל המגיבים, ולכלמי שאיחל יומולדת שמח…מסתבר שחוץ מלהדחיק את העובדה שיש לך יום הולדת כדי לא להיות עצוב (דו ספרתי, למי שמתעניין ) אפשר לכתוב פוסט ,ולקבל המון איחולים משמחים שבאמת חיממו לי את הלב.

    (התלבטתי למען האמת אם לענות כבר עכשיו כדי לא להפסיק את רצף האיחולים…)

  11. ברכות רכות ליום ההולדת.
    איזה מזל שנצקי, החתולה המלכותית והאנטיפטית שלנו לא קוראת עברית, היא היתה נגנבת ומעמידה את כולנו בשורה שנעשה מה שהיא אומרת.
    (אני לא רואה מישהו מהילדים, שלא לומר אבא שלהם לא זז כדי לא להעיר אותה…)

  12. אסתי הגיב:

    אבל כל פוסט שלך שובר לב ומענג בפני עצמו.
    כמו פנינים, ככל שהן יותר נדירות ככה הן יותר מוערכות. ככה כל פוסט כאן.

    מזל טוב (קצת באיחור, כמו תמיד אני מגיעה אחרונה כשכולם כבר הלכו……) מכל הלב והעיניים הקוראות.

  13. george הגיב:

    יומולדת שמח. כל שתבקשי, לו יהי (לרבות בילוי ממושך על point). ואני אשסע את ג'ימי בעריץ שבנדון.

  14. חמודים שלי, תודה רבה…לפחות הבנתי שמעכשיו בכל יום ההולדת שלי אני צריכה לכתוב פוסט.
    תודה על האיחולים, והכל.

  15. לי שרון הגיב:

    פוסט נהדר , צחקתי המון , כישרון כתיבה נדיר .

    מזל טוב ענק ליום ההולדת , כולנו כאן מאחלים לך אושר בריאות והמשך עשיה למען בריאות החיות שלנו .

    ד"ש מג'קי שמוסר את אהבתו…

  16. Anonymouse הגיב:

    Looovely story…

  17. פינגבאק: חתול מומלץ לפרס ישראל « דברים שרואים מכאן: חוויות של וטרינרית

  18. פינגבאק: חמין של שבת ומשפחה שהרעילה את החתולה שלה | דברים שרואים מכאן: חוויות של וטרינרית

  19. פינגבאק: חמין של שבת ומשפחה שהרעילה את החתולה שלה | דברים שרואים מכאן: חוויות של וטרינרית

  20. פינגבאק: שנה טובה | Mother of Dragons. וטרינרית

להשאיר תגובה

