התוכי שיעשה לכם את השבוע. 13 שניות . זה כל מה שצריך.

זהו קוקי, תוכי פשוט מדהים.

התוכי המשעשע  והמקסים הזה קיבל השנה את הכבוד להיות בסרטון הפותח את סדרת ההרצאות שלי על התנהגות תוכים. אני מעבירה סדרה בת 12 שעות על התנהגות תוכים בשבי בקורס ליועצי  התנהגות.

כדי שלא ישתעממו אצלי , דבר ראשון אני מראה סרטון על תוכי. וכל שנה אני בוחרת סרטון אחר.

השנה הראיתי את קוקי, בלי לדעת ששבוע אחר כך אקבל מלקוחה שלי סדרה של סרטונים נוספים עליו.

אבל כדי לראות אותם הייתי צריכה לפתוח דף בפייסבוק. וממש לא רציתי.

. מצד אחד הרגשתי בדיוק כמו דינוזאור: מיושנת ולא עדכנית. כולם בסביבתי פותחים דפים . ולי ממש לא התחשק.

גם ככה האינטרנט שותה את זמני והופך אותי לבחורה עם הפרעת קשב רצינית. (ולצערי בלי הכישורים  האחרים של ליסבת סלנדר)

אבל בגלל קוקי נכנעתי.

ומה אתם יודעים. הצליח לי. ככה בקטנה.

כן. יש לי דף. של המרפאה,  לא שלי אישי, כמובן. אבל לפחות אני יכולה להציע חברות לילדים שלי וככה אני יודעת מה קורה איתם.

אחרי שהילד  שלי עזר לי (ולא הבין למה אני מוחקת את תאריך יום ההולדת שלי) ואפילו קיבל את הצעת החברות שלי, גיליתי לתדהמתי שכל הדף הראשון מתמלא בדיבורים של בני חמש עשרה. הי, זה אתר מקצועי, לא לוח מודעות של חטיבת ביניים!

מחקתי את גמדון הבית מרשימת החברים.

הוא כמובן נעלב עד מאד. הסביר לי שרק אני רואה את זה. וסלח לי אחרי 3 ימים ארוכים וקיבל בחזרה את חברותי.

וכל ההקדמה הארוכה הזו בשביל להראות לכם את הסרטון הענק הזה. פשוט ענק.

לדף של קוקי (כן, יש לו דף בפייסבוק) קוראים מעריצי קוקי התוכי המדבר הכי מצחיק שקיים!

אני במקומכם הייתי רצה להירשם…

ולדף שלי- מרכז וטרינרי השרון. ואני באמת אשמח לקבל עצות איך לשפר אותו. ואפשר להציע לי חברות…

ותודה ללידור הבעלים של קוקי שטרח ועזר והמיר לי את הסרטון לפורמט של יו טיוב כדי שאוכל להכניס אותו לכאן.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • גלעד  On 20 לנובמבר, 2010 at 18:00

    אני נרשמתי.
    תוכלי לעזור לתוכי יוסי שימצא תוכיה?

  • שלומית  On 20 לנובמבר, 2010 at 19:35

    האמת, זה מרגש כמו הצעות חברות של פעם…(אני יודעת שזה נשמע נאיבי אבל באמת שמחתי)

    אנחנו נפתח מדור שידוכים.

  • אסתי  On 20 לנובמבר, 2010 at 23:40

    נפלא. עכשיו גם אני ממעריצי קוקי

  • רוני  On 21 לנובמבר, 2010 at 14:51

    הילדים עומדים לידי וכמו שלושה תוכים חוזרים:
    עוד פעם!

  • לידור  On 21 לנובמבר, 2010 at 21:44

    שלומית היקרה תודה רבה לך ואני שמח שעזרתי 🙂

כתיבת תגובה

