לא מטפלת בנחשים?

 

היום , ממש היום, סירבתי ללקוחה טובה שלי . היא רצתה להגיע עם נחש לבדיקה. ואני, מתחברת לאני הפנימי שלי, זו שפעם לא יכלה לגעת אפילו בתמונה של נחש -  לא רוצה יותר לטפל בהם.

אבל המצפון הציק לי. גם כי הלקוחה היא  נערה  מקסימה , והחיות שלה  באמת צריכות עזרה. וגם כי מה אני מתפנקת. בסדר, גם מורה לא תמיד אוהבת את כל התלמידים שלה.

ובסופו של דבר זו העבודה שלי, זה מה שמשלם למכולת , ואת החוגים של הילד .(ולמה להתחסד- גם את אוסף המגפיים שלי).

אז צלצלתי אליה ושאלתי איזה נחש:

אמרה פיתון בורמזי.

אמרתי: אה.

פיתונים בורמזים הם הכי גרועים. הרוטוויילרים של הנחשים. עצבניים, נרגנים, מתפתלים בכוח, ונושכים. (את זה לא אמרתי בקול. אבל אני יודעת. )

אחרי זה שאלתי מה גודלו . אמרה: 3 מטר. (שלושה מטר).

אמרתי שוב: אה.

ובסוף שאלתי מה יש לו.

ואז היא תיארה לי משהו משונה שהיה ברור לי שאין לי מושג מהו. הרצתי חיפוש מהיר באתרים מקצועיים שעוזרים לווטרינרים   ולא ראיתי שום  דבר שדומה לזה.

אני רופאה אמינה. מה שאני לא יודעת אני מפנה למישהו אחר. הפניתי אותה.

חיי ניצלו. גם שלוות נפשי.

 

 

 

 

ואם יש פה מישהו שיודע איך להמיר סרט מפורמט (?) של פייסבוק ליו טיוב  תקבלו את הסרט הכי מצחיק ומדהים שראיתם. על תוכים, כמובן.

 

ואני מזכירה שאפשר להיות מנוי על הבלוג שלי. זה נורא פשוט: קליק למעלה בצד ימין. אם אני – מאותגרת טכנולוגית עם קבלות- הצלחתי להירשם כמנויה לבלוגים החביבים עלי- כל אחד יכול.

פוסט זה פורסם בקטגוריה מיומנה של וטרינרית. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

4 תגובות על לא מטפלת בנחשים?

  1. רוני הגיב:

    עכשיו אני מרחמת על פיתון בורמזי באורך שלושה מטרים ומעוצבנת עלייך.
    (מה, באמת חשבת שהכנות משתלמת?)
    טוב, אני אסלח לך, אבל אכפת לך לברר מה היה לו ולספר? זה כמו סיפור מתח בלי הסיפור, הפוסט הזה.

  2. באמת מעוצבנת? הייתי רואה אותו אלמלא חשבתי שזה מעבר ליכולותי…

    אני אישית לא הייתי רוצה ללכת לרופא שלא יודע מה הוא עושה ולא מפנה משיקולי אגו.

    אם הוטרינר שטיפל בו ידווח כמו שהוא אמור לעשות אני אשמח לעדכן כאן.

להשאיר תגובה

