שלושה זוגות ורווקה אחת

 

ללקוחה שלי היו שבעה קוקטילים. אלו הם תוכים קטנים, חמודים  ומלאי רגש.

התוכים חיו בכלוב גדול והתחלקו  מרצונם החופשי לשלושה זוגות- ובצד נשארה רווקה אחת.

הלקוחה ריחמה על התוכית הסינגלית וקנתה לה זכר נוסף.

הזכר סירב להתיידד איתה.

הוא הוחלף בזכר שני.

גם הזכר השני לא הראה שמץ של עניין בה.

כשזכר שלישי המשיך במסורת והתעלם ממנה נאלצנו להבין שכנראה גם אצל תוכים יש מעמדות.

יש מקובלים ויש כאלה שאף אחד לא רוצה.

התוכית הייתה מקסימה, עדינה ומתוקה.

ונראתה בדיוק אותו דבר כמו האחרות. , לא ראינו שום הבדל. .

למה אף זכר לא רצה אותה? חידה היא בעיני.

אותה תוכית התחילה להשמין.

מי שמכיר אותי יודע שאני די קשוחה כשמדובר בשמירה על המשקל.

גם אצל אנשים-בכל זאת משטר פרוסי של רקדנית בלט- ובטח אצל תוכים.

בבדיקה שנתית אני תמיד שוקלת אותם, ממששת איפה שצריך, ולא מתביישת לנזוף במי שעולה יותר מדי. תוכי שמן יהיה חולה, בדיוק כמו אצלנו. הכולסטרול גבוה, ייתכנו בעיות לב, סכרת, ואיכות חיים פחותה.

אז בדרך כלל אני לא מוותרת  כשמדובר בקלוריות עודפות…

אבל לתוכית של נ.  וויתרתי.

ממש כך. אמרתי לבעליה- פשוט תני לה לאכול.

כמה שהיא רוצה, מה שהיא רוצה. מה כבר יש לה בחיים חוץ מזה.

ואחר כך אל תגידו לי שהם לא כמונו.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • גיל  On 13 לאוגוסט, 2010 at 18:19

    יכול להיות שהזכרים לא רצו להתחבר אליה בגלל שהיא הייתה מבודדת? כלומר, אם היא נניח הייתה בכלוב נפרד לבדה כן היו מתעניינים בה כי המעמד הנמוך שלה לא היה כל כך ברור?

    • שלומית לוי  On 13 לאוגוסט, 2010 at 21:00

      זו שאלה מצויינת. אני לא יודעת את התשובה, כמובן. משהו שהיא שידרה גרם לכל שלושת הזכרים המקוריים לא לרצות אותה.
      יכול אבל להיות שאם היינו ממקמים אותה בנפרד זה היה עושה משהו? איכשהו לא נראה לי. אבל שאלה טובה.

  • אורן  On 13 לאוגוסט, 2010 at 19:10

    למה להחזיק ציפור בכלא ?!

  • עידית פארן  On 13 לאוגוסט, 2010 at 20:00

    זאת תמיד חידה בעיני איך מבינים חיות ואני נדהמת מאיך שאת כותבת כאילו שאת ממש מדברת את השפה שלהם
    וכן- בקשר לקפה…

  • chellig  On 13 לאוגוסט, 2010 at 20:51

    קורע לב.

  • talila  On 13 לאוגוסט, 2010 at 21:13

    גם את הלב שלי.

  • Ruth Benedict  On 14 לאוגוסט, 2010 at 20:57

    באמת נוגע ללב. אולי מרב חרדת בדידות היא שדרה משהו שהקפיא את היחסים עם התוכים הבאים? אנטי-פרומונים כלשהם, לא שיש דבר כזה…

  • אסתי  On 21 לאוגוסט, 2010 at 20:27

    אוף התוכים שלך שוברים לי את הלב כל פעם מחדש.

    ואגב, זה לא בדיוק כמו בחיים כי כאן זה בדרך כלל הפוך. הרווקות נראות מצויין ומקפידות על הגזרה ועל עוד כמה חלקים בעוד הנשואות מרשות לעצמן להשמין ולאבד כל צורה נשית.
    פלא שהבעלים שלהן עסוקים בביקורי בית אצל הרווקות…

    • שלומית  On 21 לאוגוסט, 2010 at 21:02

      מוכרחה להגיד שעל זה לא חשבתי…

להשאיר תגובה

