ציפורים בראש: יום (עסוק) של וטרינרית

 

 

היום שלי התחיל בתשע  ופשוט לא הפסיק .

המון תוכים, תוכי אחרי תוכי אחרי תוכי.

בכל רגע נתון יש תוכי אחד איתי בחדר ,ועוד אחד או שניים ממתינים בחדר הקבלה. היום, לצערי, רובם חולים. אין בדיקות שגרתיות.

 

התחלתי את הבוקר עם תוכית מקסימה שאולי יש לה  גידול ממאיר במערות האף . צילמתי אותה בהרדמה .

כשהתוכית הזאת נכנסה  בפעם הראשונה למרפאה , היא אמרה לאסיסטנטית שלי: את כזו חתיכה!

לי, אגב, היא לא אמרה כלום. מה שמראה שהיא לא סתם מדברת אלא בהחלט בוררת את מילותיה בקפידה. (מי כבר צריך חיזוקים מתוכי, מי).

שעה אחר כך הגיע תוכי עם חשד לגידול  ממאיר במקור.  הילדה שאיתו בוכה וכבד לי בלב.

 

הגיע לביקורת תוכי  שראיתי לפני שבוע.

גוזל תינוק.  חצי ירוק  חצי קרח. ואולי לכבוד המונדיאל, היה נפוח כשראיתי אותו בפעם הראשונה, נפוח ככדור.  האוויר לא כלוא בין הנוצות,  מה שקורה כשהם חולים , אלא אפשר היה ממש להרגיש אותו מתחת לעור. המון אויר.

עשיתי לו מה שעושים לאוטו כשיש יותר מדי אוויר בגלגלים: הוצאתי לו קצת אוויר. מאחר ולתוכים אין ונטילים, נאלצתי לפנצ'ר אותו. פשוטו כמשמעו. אני לא אשעמם אתכם בפתולוגיה  ולמה זה קורה, אבל התופעה ידועה. ובאמת מה  שצריך לעשות במקרים כאלו זה להוציא את האוויר ולדאוג שלא ימשיך להתנפח.

היום הוא כבר מרגיש מצוין. 

הגיע ידידי התוכי קוש, שאולי עוד יקבל יום אחד פוסט משלו כי כל כך מגיע לו.

קודם כל אני אוהבת אותו כי למרות שהיה מאושפז אצלי פעם כמעט שלושה שבועות הוא מת עלי. וזה נדיר.

התוכי לא מתקרב לאף אחד מהמשפחה שלו חוץ מל. אהובתו- ואלי.

קוש הנפלא הזה מדבר נהדר ומחקה צלילים. כשהכנסתי כוס מים לחדר הוא השמיע פכפוך נמרץ של מים.

קוש אוהב רק ביצים חומות. כשהביצה הקשה שמגישים לו לבנה הוא לא נוגע בה.

והכנסתי גם תוכי חולה מאד שנשאר  באשפוז.

נגמר היום וישבתי עוד שעה לענות לטלפונים של לקוחות.

והכנסתי צילומי רנטגן לאינטרנט לייעוץ מרדיולוג   בארצות הברית. ישבתי שעה עד שהצלחתי. זה צריך לקחת 5 דקות אם יודעים מה לעשות. אם יודעים.

ואז זחלתי הביתה.

אני מרגישה היום כמו רופא בבית חולים, מרוב לקוחות אני לא זוכרת את מי ראיתי ומה עשיתי.

 

אבל לא, אני שמחה כל כך. אני לא עובדת בבית חולים.

אני רופאת ילדים, רק שהילדים שאני מטפלת בהם יש להם נוצות.

איזה כיף לי.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • yuli  On 18 ליולי, 2010 at 12:31

    אין כמו לאהוב את מה שאת עושה. זה עובר לא רק מהטקסט עצמו אלא גם בין השורות. מקסים.

  • גלעד  On 18 ליולי, 2010 at 14:27

    יש איתי בעבודה כמה כאלה נפוחים, את יודעת לטפל גם בהם?
    (ובכאלה שמנפנפים כל היום בנוצות היפות שלהם)

  • chellig  On 18 ליולי, 2010 at 14:51

    🙂

  • שולקס  On 18 ליולי, 2010 at 18:15

    איזה יופי, איזה כיף ,כמעט רצתי לקנות לי תוכי.
    רק המבט של נינה-חציעיורת וליציעל שלוש,
    החזירה אותי לפרופורציות המתאימות .
    אנא כיתבי עוד ועוד כך יוכלו כל אותם אוהבי החיות לרוות את צמאונם .
    צאו בלה .

  • דפנה לוי  On 18 ליולי, 2010 at 19:16

    אגב תוכים – אחת הסיבות בגללן אני אוהבת כל כך להגיע לפארק הירקון מוקדם בבוקר היא המפגש עם להקות הציפורים המדהימות שחיות שם. עננים ירוקים צפופים של דררות, שטיחים של מיינות על הדשא. כמעט לא רואים דרורים, שפעם היו הציפור הלאומית שלנו, אבל יש המון עורבים ודוכיפתים.

  • שלומית של עדן  On 31 ליולי, 2010 at 19:32

    חשבתי שכדאי להיות רופאת ילדים, לא?!
    למען האמת – נראה לי שיש הרבה דמיון.
    גם הם קטנים, תמימים, חמודים, לא מבינים מה בדיוק עושים להם, צורחים ובוכים… וגם – תמיד צריך להתמודד עם ההורים שלהם!

    בכל מקרה – כנראה שלשם אני הולכת 🙂

    • שלומית לוי  On 1 לאוגוסט, 2010 at 03:16

      נראה לי שכן…יש דמיון רב באמת. צריך גם לילדים המון סבלנות. ולב.
      בהצלחה!!!

  • נטלי  On 3 לאוגוסט, 2010 at 18:29

    כמה כיף לקרוא אותך.
    וההערה הזאת תקפה כמובן גם לפוסט שפירסמת היום 🙂

Trackbacks

  • By 19.7.2010 « מה אני קוראת on 19 ליולי, 2010 at 04:07

    […] שגנבו לה אימייל וסיסמא ואף אחד אפילו לא מתנצל על זה, ושלומית לוי טיפלה בהמון תוכים חולים- משהו שכבר בטח מזמן לא יצא לכם […]

להשאיר תגובה

