התנצלות עצומה בפני המנויים שלי ובקשה מיוחדת

קיבלתם עכשיו פוסט לא אפוי, לגמרי בשלבי כתיבה, לגמרי לא מוכן.

בכלל התכוונתי ללחוץ על שמירה.

אבל הכפתור שמלמטה היה "פרסם"

וזה מה שנלחץ.

תוך דקה וחצי בערך הפוסט הבכלל לא גמור יצא אל האקרנים. לא לבלוע ולא להקיא. מרוב לחץ גם לא הצלחתי למחוק אותו. אוטוטו וכל הבלוג שלי היה הולך לעולם שכולו טוב.

 

בדקתי, ואכן כן.

הפלטפורמה הנוכחית שולחת  את הפוסט המפורסם למנויים עוד לפני שאני ממצמצת.

 

אבל אין רע בלי טוב: פתאום אני נורא שמחה שאין לי הרבה מנויים…

וזה הרגע להזכיר לכל מי שנטש אותי במעבר מרשימות…חדשו את המנוי…וורדפרס הוא פלטפורמה נוחה לעבודה אבל מה זה מייאשת. אם ברשימות הייתי רואה רק את מס. הקוראים הטוטאלי בכל רגע נתון ,הרי שכאן אני נאלצת לקושש את קוראי אחד אחד…

 

אז לאותם אלה שקיבלו פוסט מעפן בבקשה למחוק ולא לקרוא. הפוסט המוכן יגיע, בזמנו.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • chellig  On 28 למאי, 2010 at 14:47

    תתחילי ב"טיוטות" תשמרי הכל בטיוטה ורק אחרי שאת מרוצה, "תפרסמי" 🙂

    הכל בסדר 🙂

    לערוך. בכל פוסט למטה ואז לעדכן 🙂

  • נאמנה  On 28 למאי, 2010 at 16:03

    סודך בטוח עימי -מחקתי את המייל בלי להציץ!

  • שלומית לוי  On 28 למאי, 2010 at 18:31

    יופי, כולם נענו לבקשתי…

    חלי, תודה , אני משתדלת כל כך..

  • ולנסיה  On 29 למאי, 2010 at 15:56

    לא ראינו, לא שמענו.
    טיזר טוב, עשה חשק לראות את הפוסט המוכן :).

  • עידית פארן  On 31 למאי, 2010 at 19:49

    איזה מזל שגיליתי את הכמה מילים האלה

    פשוט מזל
    (נרשמתי, מה חשבת??)

להשאיר תגובה

