איך כמעט הפכנו להורים גאים ל 3 גורים

                                    

כוסי היתה החתולה הבכורה שלנו. היא היתה חתולה פרסית גזעית שנקנתה במיטב כספנו.

היינו אז סטודנטים תפרנים בבולוניה וחשבנו שנוכל להשלים הכנסה מהחתולה שתמליט לנו ביצי זהב.

כבר בייחום השני שלה ראינו כיצד הולכת תקוותנו ומתבדה .

כל זכר שהבאנו אליה ברח עם הזנב בין הרגלים.

בניגוד לשמה הכה נועז באותם ימים שמרה כוסי שלנו על בתוליה בחירוף נפש.

המוצא האחרון היה לגדל גור צעיר בבית.כך תתרגל הקלפתע שלנו בהדרגה לנוכחות גברית בחייה,וגם  שגילו הצעיר, כך קיווינו, יעמוד לזכותו.

למותר לציין שהעניינים לא התגלגלו כמתוכנן.

בסבלנות רבה חיכינו שחזי, הגור החדש, יתבגר.

כשהגיע לפרקו לא היו גאים מאיתנו, הוריו.

את התזות הזרע שלו קיבלנו באהבה . (וכידוע לכל מגדל חתולים מדובר בריח מזעזע).

לא נותר אלא לחכות שהנסיכה שלנו תתייחם.

חיכינו וחיכינו וחיכינו עד שהסתבר לנו שיקירתנו כלל אינה מתכוונת לממש את האופציה האמהית שנתן לה הטבע. היא פשוט לא התייחמה.

מאחר ואחד השיקולים בקניית חתול גזעי היה כאמור לשקם את מצבנו הכלכלי הרעוע למדי אז, לא הרמנו ידיים.  אף לרגע אחד לא עלתה במוחנו האפשרות לוותר על הורות.

הכנסנו את החתולה למשטר של טיפולי פוריות.

אמנם לא מדדנו  חום בבקרים, אבל הזרקנו לה הורמונים.

ואז, יום אחד, חזרה הנסיכה שלנו להרים את ישבנה ולגעות את אותן יללות נוקבות.

אבל ברגע שהגברבר הצעיר שלנו היה מתקרב אליה כשמחשבות זימה בראשו, היתה הגבהת הישבן הופכת לחרחורי תקיפה ,ומחתולה מיוחמת ומתוקה הפכה בין רגע למכונת מלחמה משומנת.

הפתרון שהגינו, ואל תתקיפו אותי, אני לא ממש גאה בו, היה   הכי לא פוליטיקלי קורקט .

ברגע שהחתולה הגביהה את ישבנה  ברוב רגש בא ק. ותפש אותה בעורף, ואילו אני הנחתי את הבתול על הכלה המיועדת. באצבעות מיומנות כוון ק. את האיבר הזקור למטרה הרוטטת, הן מתשוקה והן מעצבים על התרגיל שעשינו לה.

(לימים התברר שהחתולה פשוט היתה מאוהבת בק. ולכן סירבה לקבל כל זכר אחר.)

שלושה שבועות עברו. במישוש גילינו שהרחם מעובה ואנו עומדים להיות הורים לשלושה גורים.

חמישים ושמונה ימים פינקנו את הרחם להשכיר.

פינטזנו על חשבון הבנק המצומק שלנו.

והרגע המיוחל הגיע. בלידה קלה מאד החתולה ילדה שלושה גורים קטנטנים ומקסימים.

כעבור ארבע שעות נעלמו הגורים.

חיפשנו בכל מקום אפשרי.

אינם.

את צילום הרנגטן עשינו רק כדי לוודא את חשדנו.

שלושה גורים קטנים, או מה שנשאר מהם, נחו בבטחה בתוך הקיבה.

אני לא דיברתי איתה מטוב ועד רע שבועיים.

בתום השבועיים האלה עיקרנו אותה.

מאז ברור לי שאסור להתערב בטבע.

כשיש לי חתולה שמעדיפה קריירה על אמהות אני לא לוחצת.

 

 

 

 

הערה לפני שתשטפו אותי:

זה קרה ממש מזמן, טיפולים הורמונלים לחיות בית היו אז אופציה לגיטימית.

היום לא. היום אנחנו ממליצים בתוקף לעקר את כל הנקבות  ו-וודאי ובוודאי שלא נזריק הורמונים למרות רבייה.

ותזכורת נוספת, למי שרוצה להמשיך להיות מנוי. תחדשו במקום החדש.  אל תרגישו לא נוח, אני בינכה לא יודעת איפה לראות אם נרשמתם …

פוסט זה פורסם בקטגוריה מיומנה של וטרינרית. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

6 תגובות על איך כמעט הפכנו להורים גאים ל 3 גורים

  1. נטי הגיב:

    רק שאלה- ק. הוא בן זוגך, כן? 🙂
    ואיך התברר לימים שהיא הייתה מאוהבת בו..?

  2. גיל הגיב:

    סיפור ענק. זה נפוץ, סוג כזה של קניבליזם?

  3. נטי- נו, אל תתקילי אותי…
    גיל- כן, האמת זה קורה, לא נדיר. לפעמים רק בטעות, האמא מנתקת את חבל הטבור והגור "מתפלק" לה לתוך הפה. במקרה שלנו כנראה בגלל שהיא באמת לא היתה מוכנה להורות…חסכים הורמונליים.
    קניבליזם גם נפוץ מאד באוגרים.

  4. memurmarot הגיב:

    לא להתקיף? אז מה כן?
    מה שאת מספרת פה זה צער בעלי חיים,
    זו ממש התעללות,
    אתם ממש בעלתם אותה שלא לדבר על אנסתם אותה.
    איך הפכת להיות וטרינרית למען השם?

  5. אם יש פה צער בעלי חיים, כפי שאני רואה היום ואז לא הייתי מודעת לו, הוא השימוש בהורמונים. בהחלט לא לגיטימי היום, בעיני.

    להחזיק חיה בזמן שהזכר הלא מיומן לא מצליח לעלות עליה הוא פרוצדורה לגיטימית לחלוטין.
    אני חוששת שאת (אתן) מאנישות כאן. זו לא ילדה בת 14 שהחזקתי בזמן שהבעל הזקן שלה מנסה לבעול אותה.
    אני מודה שזה נראה מוקצן, גם בגלל הכתיבה שלי. יש לי סגנון חד, אני צינית (במידה)- לא לכל אחד זה מתאים.
    ממורמרות? אני מקווה שלא בגללי!

להשאיר תגובה

