חודש של קטסטרופות טכנולוגיות והרבה אנשים טובים

אתחיל מהסוף: הבלוג שלי, כמו הציפורים, נודד לאתר חדש. מי שרוצה להמשיך להיות מנוי  צריך לחדש את המנוי שלו (בצד ימין, יש אפשרות להרשמה).

לא אוכל להעביר עדכונים מהאתר של רשימות.

הכתובת החדשה שלי: https://shlomit500.wordpress.com/

מה אומר לכם, להעביר את הבלוג שלי פלטפורמה נראה קשה יותר מלעבור דירה.

בעוד שרוב חברי לאתר התחילו לחשוב על עתידם ברשת לפני חודשים ארוכים , אני מאלה שחושבים שאם אחכה מספיק הסופה תעבור והכול יהיה בסדר. בדיוק כמו בפוליטיקה, בטח ובטח בחיים האישיים שלי , וכך גם בחיי הוירטואליים. אני דוחה ומדחיקה כל מה שאפשר ובאמת בסוף הדברים מסתדרים.  או שלא.

באפריל חזרתי מחופשה ומצאתי בתיבת הדואר מייל מאורי ברוכין עם תאריך תפוגה לבלוג.

גם ממנו התעלמתי.

תודו שיש בזה מידה לא קטנה של אומץ. או טיפשות. או אדישות ראויה לציון.

אבל אני באמת טכנופובית אמיתית, אין לי מושג איך יצא שאני מבלה חמש שעות ביום מול המחשב.

כשניסיתי להעביר את הבלוג נתקעתי, כמובן.

ניסיתי לייצא מהבלוג החדש ולייבא מהישן, או משהו כזה. וזה לא הצליח.

מלאה ברחמים עצמאיים פרצתי בבכי.

נכון שהבלוג שלי כבר התעייף מאד לאחרונה, אבל בין להתעצל ולא לכתוב לבין לשמר את כל מה שכתבתי יש מרחק של ממש.

טיפ פשוט מאורי הבהיר לי את הסדר הנכון. עדיין אין לי מושג מה עשיתי שם אבל הבלוג , ברובו, עבר.

נותר רק לשפץ ולקשט.

בשלב זה ביקשתי תומך. תמיכה טכנית ורגשית, זה מה שהייתי צריכה.

גלעד סרי לוי המקסים התנדב.

לקח לו  שיחת טלפון אחת כדי להבין את עומק הבורות וחוסר המכוונות הטכנולוגית שלי.

בזמן השיחה התפתלתי במבוכה על כסאי . הבנאדם  דיבר איתי והסביר בזמן שבידו השנייה בחש בסירים לשבת.

רשמתי בקפידה כל מה שהוא אמר. לא הבנתי כלום, ממש כלום.

יש שני תחומים בהם אני מפגינה אוטיזם של ממש: טכנולוגיה- וכספים. לצערי הרב.

אחרי עוד כמה מיילים גלעד הבין שזה לא ילך. ביקש את הסיסמה שלי ושם המשתמש. בערב קיבלתי מייל: הכל מסודר. הזזתי לך, שיניתי קצת, מחקתי קצת וויג'טים מיותרים .

אגב ווידג'טים, נהניתי עד בלי די מהאפשרות לגרור אותם. חמודים כאלה…משכתי את רובם לאתר.

גלעד ביקש את רשותי להיות מנהל האתר שלי עד שאצליח למחוק את שמו.

ישר אמרתי לו: המינוי שלך, לכל  החיים.

אני קצת מרחמת עליו כי הוא לא יודע למה הוא נכנס.

נכון להיום  האתר לא מושלם, עדיין יהיו שיפוצים פה ושם והכנסת סרטונים שלא עברו. אבל אני ממש גאה בעצמי. את הבלוג ברובו העברתי, בעצמי.  בחרתי (לבד!) את הפורמט של רשימות ואפילו  הייתי נועזת והחלפתי צבע. 

את שתי התמונות שב"אודות"- הכנסתי בעצמי. (ואני לא מתכוונת לספר כמה זמן זה לקח לי, גם לא תחת לחצים! )

מעל הכול אני אסירת תודה. לאורי ברוכין, שלא ויתר עלי וחזר ושאל מה שלומי ואיפה אני עומדת. איך שאני רואה את זה זו היתה הזדמנות פז להיפטר ממני. אבל לא.

אז תודה לכם, שלושת החברה של רשימות, שגרמתם  לי להאמין בעצמי שאני יכולה לכתוב וגם לפרסם לפעמים.

ותודה גדולה לגלעד סרי לוי, איש עם לב ענקי , סבלנות של פיל וחן של תוכי.

(ואם יש תלונות על האתר נדמה לי שהוא הכתובת…)

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • ולנסיה  On 9 למאי, 2010 at 15:27

    כל הכבוד על הנחישות, מקווה שהמעבר יעשה לך חשק לעדכן קצת, אני מתגעגעת.

  • chellig  On 10 למאי, 2010 at 05:15

    את נחמדה. ומצחיקה. וכיף לך שאורי מנדנד לך, כי אצלנו, אני זו שמנדנדת לו 🙂

    בהצלחה. תחזרי 🙂

  • chellig  On 10 למאי, 2010 at 05:18

    וסורי, אבל זו פעם אחרונה שאני מגיבה אם צריך לחכות לאישור תגובה. זה מעצבן אותי מדי, לא אישי כמובן 🙂

    • גלעד  On 10 למאי, 2010 at 19:00

      שיניתי את ההגדרות. בכל מקרה, גם בלי התיקון זו היתה הפעם האחרונה, כי ברירת המחדל היא אישור למגיבים חדשים
      🙂

  • שלומית לוי  On 10 למאי, 2010 at 08:13

    תודה לך, וגם לחלי, חייכתי …משום מה התגובות שלך נמצאות רק במייל שלי אבל לא כאן. בגלל זה אני מגיבה, לבדוק.

  • אסתי  On 10 למאי, 2010 at 10:13

    צחקתי עד בלי די.
    ורק שאלה – למה לא פנית אלי? בשתי שניות הייתי מסדרת לך את העניינים. דווקא בגלל שגם אני לא מי יודע מה טכנולוגית, דווקא בגלל זה מיד הייתי עולה על הבעיות בהן את נתקלת…
    שויין, אם תחליטי שאת רוצה לתת לגלעד איזה אפטר – אני כאן.

    • גלעד  On 11 למאי, 2010 at 02:29

      הקריטרון לקבלה הוא "חן של תוכי"
      יש לך את זה?

      🙂

  • שלומית לוי  On 10 למאי, 2010 at 12:26

    איזה אפטר, איזה. התרגלתי כבר לבשל איתו בימי ששי…

    שמחה ממש לשמוע ממך, אסתי. ככה די התנתקתי לאחרונה, חוזרת לענינים…

  • chellig  On 10 למאי, 2010 at 19:04

    בדיקה…חתשתייםשלש 🙂

להשאיר תגובה

