שאלות שלא הצלחתי לענות עליהן

קיבלתי את הרעיון מהפוסט המגניב של נטלי מסיקה. או ליתר דיוק הרעיון כבר היה קיים.

לא סתם אני שומרת שאלות.

אבל הבנתי שמותר לי לפרסם אותן.

בין שאר עיסוקי  אני עונה בהתנדבות   לשאלות של בעלי תוכים באתר של PETNET.

ואחת לכמה זמן מגיעה שאלה הזויה באמת.

אני כמובן עונה באופן קורקטי לחלוטין. בסופו של דבר יש לי חינוך משובח ומערכת של איזונים ובלמים שלא היתה מביישת אף  נסיכה בריטית . אבל זה לא אומר שאין לי מה להגיד…
 
 
 
אני מעתיקה אותן עכשיו, נראה לי שהגיע הזמן, חלקן עם התשובות שהיו לי על קצה הלשון.  אלו שבאמת רציתי לכתוב וכמובן לא עשיתי.
שגיאות הכתיב אם ישנן הן במקור. כאמור – לא שיניתי.
 
 
 
שלומית שלום
מגדל אחד אמר לי שאם אני יתלה עלי אקליפטוס יהיה לי ביצים מהתוכונים מהר. כמו ויאגרה חח. זה נכון? !
 
שלום שלומית
ליד הבי"ס שלי יש להקה של דררות, אולי שלושים. ורציתי לדעת איך תופשים אותם. (הם חיים על עץ גבוה) 

לרופאה הנכבדה שלום 
אני חייב לשאול שאלה שמטרידה אותי לא מעט זמן
 אני רוצה לקנות תוכי, ואני מעוניין לדעת האם מבחינת התוכי: חיים בכלוב של 50 ס"מ עם מים ואוכל משובח עדיפים על חיים  של מעבר בין צמרות עצים וחיפוש אחר תולעים למאכל
 
 
תשובתי הגנוזה:

אין ספק שתוכי יעדיף לגור בכלוב מרווח של 50 על 50   כל זמן שהאוכל שלו מוגש לו על מגש, זמני השינה שלו קבועים והוא גם מקבל 15 דקות לצעידה בחוץ, פעם ביום.
אפשר גם לפנק אותו עם אבן גיר המכילה כידוע את כל אבות המזון ואפילו בעלי אקליפטוס המשפיעים על הליבידו שלו.
אלו הם חיים מפוארים לעומת חיים בחוץ  הכוללים תעופה (מאמץ אירובי רציני) , חיפוש מזון מגעיל(עלים,חרקים) וטריפה ע"י אויבים טבעיים.
אתה צודק. הם באמת צריכים להיות אסירי תודה לנו.

רציתי לשאול:
יש לי ביצה ראשונה של כנרים. שמעתי שכדי שביצה תהיה מצוינת ופוריה צריך לנדנד אותה ולצאת איתה לטיולים
והאם צריך להשים אותם בשמש (אולטרסאונד) כדי ליראות את העובר.  (השגיאות , כאמור, במקור)
 

השאלה הזו נראתה כה הזויה בזמנו שהייתי בטוחה שהחברים המופרעים שלי מקבוצת האופניים המציאו ושלחו למדור כדי שלא יהיה לי משעמם.

הם לא.
 
שלום שלומית:

יש לי תוכי  ציפור אהבה האכלת יד בן שנה ושלוש רבעי. כשקניתי אותו לפני שנה ושלוש רבעי אמרו לי שהוא בן. לפני שבוע מצאתי ביצה בכלוב , אחרי יומייים עוד ביצה ועוד אחת. בלי שהוא שם לב הוצאתי אחת והוא מטיל עוד ועוד.  הביצים לא פוריות, זה בטוח, כי אין לו נקבה. אבל הוא לא דוגר עליהן.
מה לעשות?

 

תשובתי שלא לציטוט: מה נסגר עם הזהות המינית של התוכי???
 
 ושאלה נפלאה של שומרי מסורת:
מצאנו שני גוזלים ולקחנו אותם כי יש מצווה בתורה שילוח הקן. לקחנו אותם אבל הם לא אוכלים כלום. מה אפשר לעשות איתם? אנחנו מעניקים להם את כל אהבתנו אבל אינינו יודעים מה לעשות איתם.
 

הערה שלי: באמת, באמת יש מצווה מזעזעת כזו. אני אשמח לקבל הסבר שיצליח להניח את דעתי על מה חשב המחבר.
 
 
 
שלום שלומית

התוכי שלי מסוג קוקטייל נרטב לפני כמה ימים וכדי לייבש אותו שמתי אותו במיקרוגל למשך 30 שניות על רמת חום 8 ואחרי שהוצאתי אותו מהמיקרו הוא התנהג כרגיל אך לאחר כמה דקות הוא התחיל להשתגע ולהקיא חומר בלתי ידוע  ומאז הוא לא אוכל ורק שורק כמו מטורף. יכול להיות בגלל ששכחתי אותו במיקרו למשך עוד חצי דקה אחרי שהוא הפסיק את העבודה שלו קרה משהו? והאם ישנה סיבה לחשוש לחייו?
נ.ב.התוכי מאד יקר לי ואני דואג לשלומו…אך לדאבוני אני לא מסוגל כרגע לשלם לווטרינר. מה הטיפול שאני יכול לעשות כרגע כדי שהוא יחזור למצבו הרגיל?

 

 

 

ניתן לקבל עדכונים בדואר אלקטרוני על רשימות חדשות באתר. להרשמה לחצו כאן

 

 

 

 

 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • זקוקה לוט.  On 20 לנובמבר, 2009 at 00:40

    אבל את לא ממש אוהבת אנשים. די בזה להם בכללי. דונט יו?

  • נדב  On 20 לנובמבר, 2009 at 00:51

    במיוחד האחרון.
    נשמע כמו בדיחה גרועה.

    אלא שלפעמים המציאות עולה וגו'

  • נטלי  On 20 לנובמבר, 2009 at 02:17

    עולה מן הדברים כי מדינתנו היא קן קוקיה אחד גדול.

    אני מקווה בכל מאודי שכל ההודעות שציטטת, ובייחוד אלה עם המיקרוגל והביצה המטיילת, הן פרי דמיונם החולני של אנשים ולא של אבינו שבשמים.

    נ.ב.
    שומרי המסורת עיוותו את המצווה, הבעייתית גם ככה, כליל: המצווה היא לא לקחת ביצים או גוזלים מהקן כל עוד האם עוד שם…

  • דפנה לוי  On 20 לנובמבר, 2009 at 06:32

    שאלות לא פחות מטורללות מבעלי חתולים, שדווקא יהיו מבוססות לגרמי על התנהגותם ההזויה של בעלי החיים.

  • שלומית  On 20 לנובמבר, 2009 at 07:39

    בזה להם??? ממש לא.

    אבל כמה סובלנות אני צריכה לחוש כלפי ילד שרוצה לתפוש להקה של תוכים שחיים באושר על העץ ליד בית ספרו?

  • שקופה  On 20 לנובמבר, 2009 at 09:43

    ההוא עם המיקרוגל… זה היה רק נסיון לבדיחה של הכותב, נכון?
    נכון?????
    *נרעדת*

  • נטלי מסיקה  On 20 לנובמבר, 2009 at 09:46

    ואני חשבתי שאני ממגנת אלי הרבה תמהונים.
    חזקי ואמצי. היה מאד משעשע לקרא

  • אסתי  On 20 לנובמבר, 2009 at 16:30

    אחרי שהסתובב מאחורי החלון של מכונת הכביסה…

    בהתחלה צחקתי בטירוף. עד למיקרוגל.
    תגידי שאת זה המצאת בשביל לשעשע אותנו, בבקשה!

  • עידית פארן  On 3 לדצמבר, 2009 at 14:52

    מה , אני אגיד שצחקתי?
    זה יישמע כל כך נורא
    אני מאמינה שהסיפור על המיקרוגל הוא פרי דמיונו של המחבר ואני ממש מעריכה אותו על כשרון ההמצאה האדיר שלו
    (זה לאסתי…)

להשאיר תגובה

