איך פספסתי את תמונת הקאמבק המפואר שלי בגלל אורנג'

 

 

מסתבר שככל שלא כותבים יותר זמן, כך קשה לחזור.

כל פוסט שאני כותבת נראה לי לא מספק.

אבל היום ראיתי את תמונת חיי…

מול  הכניסה האחורית  של הקניון ברעננה עמד סוס אמיתי לגמרי על חלקת עשב קטנטנה, והיה קשור לבעליו ברצועה.

 

היה לו קולר על צווארו ורצועה ארוכה אדומה.

האיש רק הוציא אותו לטיול.

את הסוס, כן?…

 

והנייד שלי מקולקל, ולחלופי אין מצלמה.

 

בזמן שנעלמתי מכאן (למי ששם לב)  גיליתי אוצר חדש: יוגה

אחרי נסיון כושל לפני שנים שהסתיים בתנומה של ממש על הרצפה  (היה נורא משעמם) ,   ניסיתי שוב. והתחברתי.

לא ברור לי עדיין מה יש ביוגה. אני לא לגמרי שם.  וכשכולם מזמזמים בדבקות אומממ  אני מרגישה די דבילית.

 

אבל כשאני יוצאת משיעור, אני ממשיכה לחייך המון זמן. החיוך נדבק ולא יורד. גם זה משהו…

 

 

 

היום, אחרי עוללות אורנג' –טלפון שחזר מהחלפת לוח-אם  ונשלח בו במקום  להחלפת לוח-אם נוספת,   אני מבינה שאני צריכה דחוף עוד שיעור יוגה.

כי במקום להתבונן באני הפנימי שלי ,אני מתבוננת בשלוחה הדיגיטלית שלו, וממש לא מרוצה ממה שיש שם…

 

 

זהו, חזרתי.

הפוסטים הבאים יהיו וטרינרים. רובם.

 

ניתן לקבל עדכונים בדואר אלקטרוני על רשימות חדשות באתר. להרשמה לחצו כאן.

 

 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • רוני  On 12 לנובמבר, 2009 at 15:38

    התגעגענו, אלייך ולתוכים.

  • אסתי  On 12 לנובמבר, 2009 at 22:04

    תגעגענו.

    וזה – משפט נפלא זה:
    במקום להתבונן באני הפנימי שלי ,אני מתבוננת בשלוחה הדיגיטלית שלו,

  • שלומית  On 12 לנובמבר, 2009 at 22:29

    איזה כיף שהתגעגעתן. גם אני. באמת.

  • גלעד סרי לוי  On 13 לנובמבר, 2009 at 09:32

    מחכים לתוכים ולסיפורים

  • שלומית  On 14 לנובמבר, 2009 at 18:14

    תודה…נחמד לשמוע.

  • קורין  On 19 לנובמבר, 2009 at 01:14

    ברוכה השבה שלומית, איזה יופי שחזרת להנעים אותנו בסיפורייך הנפלאים!
    בהצלחה עם הנייד ועם היוגה.

כתיבת תגובה

