מלאך בלונדיני, חלוק ירוק

חלק בלתי נפרד מהמקצוע שלנו הם האסיסטנטים המלווים אותנו.
אני לא מכירה וטרינר שיכול   לקחת דם מווריד הצוואר של חתול בלי עזרה.

גם כדי  להחדיר עירוי לכלב כדאי שיהיה עוזר מיומן שיודע איך לאחוז בפציינט ולהחזיק את הרגל .
האסיסטנטים  הם אלו שעוזרים  לנו לפני ניתוח להרדים את הפציינט ולהכניס לו קנה להנשמה.  הם מקשיבים יחד איתנו  למוניטור בזמן הניתוח ,מווסתים את מכונת ההרדמה לפי ההוראות שלנו ונמצאים שם כדי לעזור  לחיות ולנו. 
מי שעוסק במקצוע הזה עושה זאת מתוך אהבה אמיתית לבעלי חיים.
 
אחת העוזרות הראשונות שלי באמריקה היתה ג'ניפר.
הקליינטים שלי מתו עליה, ובצדק.
 היא היתה בלונדינית יפה וזוהרת עם עיניים כחולות ומבטא טקסני בולט ובלתי מובן בעליל.  למעשה, היא נראתה בדיוק כמו מיניאטורה של דולי פרטון, חוץ מהחזה שהיה ענק כמו אצל המקור.(והימים הינם  ימי טרום הסיליקון, להזכירכם).
 
ג'ניפר היתה נשואה לאחד המפיקים המוזיקליים המצליחים בלוס אנג'לס ומצבה הכלכלי היה בהחלט שפיר: היא היתה מגיעה לעבודה במרצדס חדשה בזמן שאני נהגתי בגולף קטנה וחבוטה.
היא עבדה תמורת שכר מינימום: ארבעה דולר לשעה.
 
אין ספק שג'ניפר אהבה חיות. אתה לא עובד במקצוע כזה, שאינו מתגמל כלכלית בלשון המעטה ,אם אתה לא אוהב חיות.  
 חוץ מזה היא אהבה ללבוש את גלימת הניתוח שלנו… היה זה חלוק ירוק ,קרוע ומסמורטט שהיו בו יותר חורים מבד.
 כל בוקר, בהגיעה לעבודה עטתה ג'ניפר על גופה הזעיר אך מפואר  את הסמרטוט היוקרתי.

אני מניחה שהחלוק היה בשבילה מה שבשביל אנשים אחרים היה ,נגיד, סרבל טיסה.
 
כסף לא היה חסר לה. מה שהיא אהבה היה  האתגר הכרוך בפתיחת מרפאות חדשות.

ברגע שהעסק התחיל לרוץ היא היתה משתעממת.

למזלנו, ג'ניפר אהבה אותנו, וכמו מלאך תכול עיניים באה לעזרתנו בדיוק ברגע הנכון.
היא היתה אחת העוזרות הטובות שהיו לי אי פעם: היא היתה נבונה מאד , חשבה מהר, והיתה יעילה ומקצועית.
 

היא היתה מודאגת בדיוק כמוני  כשגילינו יום אחד שמלאי הכדורים נגד שיעול הצטמצם במידה רבה:  היו אלו כדורי " היקודאן" שהיו סגורים בכספת ,בהיותם נגזרת של מורפין, חומר נרקוטי לכל הדעות.

מחמש מאות כדורים נשארו בבקבוקון  כמה כדורים מיותמים.
 
ג'ניפר הסבירה לי שהיא  עוברת טיפולי פוריות ולכן היא מזריקה לעצמה מדי יום הורמונים.
לכן גם לא דאגתי כשמצאתי מזרקים בשרותים שלנו.
 
לשמחתי, לא הייתי אני זו שצריכה לפטר אותה.
 
בזמן שעזרה לוטרינר נוסף לפתוח מרפאה הוא תפס אותה על חם גונבת סמים.

 

 

ניתן לקבל עדכונים בדואר אלקטרוני על רשימות חדשות באתר. להרשמה לחצו כאן

 


 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • אסתי  On 24 לינואר, 2009 at 08:48

    נעלמת ככה בשקט בשקט בלי שאף אחד ירגיש, בלי הסברים ובלי מילות פרידה והשארת אותנו לנפשנו ולמלחמותינו… זה יפה, זה?
    אבל העיקר שחזרת עם הסיפור הזה על ג'ניפר שאיכשהו למרות שהיה ברור מההתחלה שיש כאן משהו יותר מדי טוב בכל העסק לא העליתי אפילו על קצה דעתי לאן הסיפור הולך.

    וכאמור – איזה כייף!

  • אוהבת סוסים  On 24 לינואר, 2009 at 14:21

    אין לך מושג כמה שימחת אותי עכשיו.

    סיפור מעניין, הסוף בהחלט הפתיע אותי…
    איך בנאדם שהצטייר בהתחלה כמקצועי ומסור מתגלה פתאום כעבריין…

להשאיר תגובה

