דם של צפרדעים (לא פוסט של פסח)

יש לי אסיסטנטית חדשה. חמודה אבל עדיין לא יודעת  איך להתנהל.
 
במבוכה קלה באה אתמול לחפש אותי בחדר הטיפולים כדי לשאול אותי איפה אפשר להשיג דם של צפרדעים. יש מישהו בקבלה שרוצה לדעת.
 
לנוכח השאלה הלא ממש שיגרתית יצאתי אליו בעצמי כדי לשאול אותו למה בדיוק הוא צריך את זה. הבחור הצעיר השפיל ראשו כלפי ואמר לי: את רואה את הקרחת?
אמרתי כן.
המשיך ושאל: ואת רואה שצומחות שם שערות חדשות?
אמרתי שוב כן.
זה בגלל דם של צפרדעים. לחש לאוזני.
ויש לי עוד פרוייקטים שאני לא יכול לפרט , הוסיף ואמר.
 
הסברתי לו שאין לי , ולא היה לי אף פעם דם של צפרדעים. 
 
הבחור לא התייאש ואמר:  לא נעים לי, אני אצטרך להשיג דם כזה בעצמי, מצפרדעים.

 

 

 

 

 

ניתן לקבל עדכונים בדואר אלקטרוני על רשימות חדשות באתר. להרשמה לחצו כאן.

 

 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • אסתי  On 26 לאפריל, 2008 at 20:18

    בכל מקרה זה דם קר עד כמה שאני זוכרת משעורי ביולוגיה עת היינו צריכים לבדוק את הרפלקסים של רגלי צפרדעים ומאז סיימתי עם החלום ללמוד ביולוגיה כשאהיה גדולה.

    איזה סיפור. מזל שלא בא לבקש ממך קרני קרנף בשביל הגברת האון המיני שלו.

    או במחשבה שניה אולי הוא באמת צרך כל כך הרבה קרנפים טחונים עד שנשר שיער ראשו…

  • שרון רז  On 26 לאפריל, 2008 at 21:14

    צר לי עליו
    פאתטי ומסכן
    גם לא יודע איך להתנהל עם הקרחת שלו (פשוט לאהוב אותה וזהו)
    וגם רוצה להרוג צפרדעים בשביל השטות הזו של שקר, כיסוי והסתרה
    מסכן ומסכן

  • אוהבת סוסים  On 26 לאפריל, 2008 at 23:25

    מה שכן, אני ממש אוהבת את הסיפורים המעניינים שלך
    :-]

  • שלומית  On 26 לאפריל, 2008 at 23:54

    לאסתי, יש להם מערכת דם.
    אנחנו דווקא ניתחנו בתיכון עין של פרה. העדשה הענקית הקסימה אותי…כנראה שאז החלטתי להישאר בתחום…
    ולגבי כוח גברא יש לי עוד סיפור . הזוי לא פחות…אבל דם הצפרדעים קרה ממש שלשום, טרי. לא התאפקתי.

    שרון, אתה כמובן צודק (בקשר לקרחת)- יול ברינר היה הרי כל כך מקסים.

    ולאוהבת סוסים- חן חן.

  • משתמש אנונימי (לא מזוהה)  On 27 לאפריל, 2008 at 14:50

    איך הסתדרת עם עין של פרה?!
    השפריץ שיוצא עם החתך הראשון כמעט גרם לי להתעלף…

  • שלומית  On 27 לאפריל, 2008 at 19:42

    השפריץ לא הפריע. אבל העדשה, אוה, העדשה…היא גדולה , יושבת בכף היד…ושמנו אותה על דף עיתון כדי לראות איך היא מגדילה אותיות.
    חוש הומור של תלמידי ביולוגיה

  • ארז  On 1 למאי, 2008 at 15:24

    דם של צפרדעים זה בשביל מתחילים! דם של קרפדות לעומת זאת, מעורבב עם קצת מיצי קיבה של שממיות, יפתור לו לא רק את בעיית הקרחת אלא גם בעיות רבות נוספות. חוץ מזה, בחדר בידוד עם קירות לבנים וספוגיים קרחת זה עדיף… כמו הסוואה! אולי היית צריכה לשלוח אותו לגרד את העור של
    Poison Dart Frogs
    ואת זה למרוח… היה עוזר לכולנו ובמיוחד לצפרדעים!

כתיבת תגובה

