מקלחת זוגית כפתרון לתסכול מיני?

  
 
 
לכל מי שראה אותי אמש מבליחה על המסך בתכניתה של אשרת קוטלר,
מאבחנת באלפית השנייה תוכי צורח כסובל מתסכול מיני , ומציעה פיתרון אינסטנט בצורת מקלחת משותפת עם הבעלים, מגיע הסבר. 
  
 
ראיון ארוך ומעמיק על בעיות התנהגות של תוכים נשאר ברובו על רצפת חדר העריכה.
בגדול, לא ממש אכפת לי.
כל הופעה כזו בטלוויזיה היא די טראומטית עבורי, גם מהסיבה הזו. 
ובכל זאת.
שלושה אנשים שונים דיברו איתי היום וכולם מצאו לנכון לציין את המקלחת המשותפת וגרמו לי לחשוב שלא ייחצנתי את התוכים מספיק טוב, גם אם לא באשמתי.
 
בעיות התנהגותיות של תוכים הן מורכבות בהרבה ,שאם לא כן לא הייתי צריכה לכתוב את  הספר השני

שלי  שמתמקד בנושא זה, ואת סדרת ההרצאות שלי על התנהגות תוכים הייתי מסיימת מן הסתם אחרי רבע שעה ולא תשע שעות ארוכות.
 
אז כן, לתוכים יש בעיות התנהגותיות, פוביות, מופרעויות שונות ומשונות. חלקן הגדול נובע מחוסר הבנה של בעליהם וחוסר ידע או יכולת לחנך אותם.
לא לכל הבעיות יש פתרון, אבל יש הרבה דברים שאפשר וצריך לעשות עם תוכים.והרבה בעיות ניתנות למניעה ולתיקון, בדרגה זו או אחרת.  
 
אין כל רע במקלחת יומית עם התוכי שלכם, אבל לא על זה יקום ויפול דבר… 

 

 

ניתן לקבל עדכונים בדואר אלקטרוני על רשימות חדשות באתר. להרשמה לחצו כאן
 
 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • בועז  On 20 לינואר, 2008 at 22:04

    לא ידעתי ואף לא שיערתי ש"לתוכים יש בעיות התנהגותיות, פוביות, מופרעויות שונות ומשונות…"

    מדהים.

  • שלומית  On 21 לינואר, 2008 at 07:43

    . זה כמובן לא קורה כל הזמן, ולא בכל זני התוכים.
    התוכים הקטנים הם פחות מתוסבכים
    ואילו התוכים הגדולים-הם אלה שמתמחים במניפולציות רגשיות…
    אני רואה לא אחת תוכי שמסובב את כל בני הבית על האצבע (המטפורית)

    ובדיוק כמו ילד שמקבל כל מה שהוא רוצה, כך גם תוכי. הופך למפונק, נרגן, ועם בעיות התנהגותיות.

  • לינוי  On 21 לינואר, 2008 at 10:47

    אבל רבים אחרים, יתכן, דווקא חושבים שיצאת חיננית ונעימה (כמוני, למשל). נדמה לי שיש מספיק אנשים תבוניים שמעריכים שהידע שלך מקיף בהרבה מזה שתועד בכתבה, כך שחבל לחוש החמצה.

  • Luna  On 21 לינואר, 2008 at 11:55

    I am an Umbrella Cockatoo and not long ago I was interviewed to a TV programme with my father Erez, and all they tried to do, was spin a sensational story about internal family intrigues, relating to my role as the family's parrot! That was horrible lying and because Erez did not fully cooperate with them in this matter, the story was not aired, so while you missed seeing my glorious beauty as the handsomest of all parrots, you also missed a really stupid spin story. They often do that on TV thinking that the "small" stories are not "big" enough!

    I, BTW,… shower with Erez once a week and not every day… 🙂 but that is more than enough! 🙂

  • מי?  On 21 לינואר, 2008 at 14:06

    התוכי שלי בחן את חדר האמבטיה ואמר שאם אין ראש גשם, לכל אחד מאיתנו, אם אין ספסל וג'טים מהקירות ואם אין דק של טיק בורמזי על הריצפה, הוא פשוט לא יכנס אתי למקום המיושן שאני קוראת לו מקלחת.

  • שלומית  On 21 לינואר, 2008 at 15:33

    התוכי שלך כמובן צודק. זה מה שאני תמיד אומרת, יש לאפשר לתוכים תנאי מחייה הוגנים.

Trackbacks

  • By used Cranes on 14 לפברואר, 2008 at 07:00

    used Cranes1072

להשאיר תגובה

