לא נושמת , ובקשת עזרה

הזמינו אותי לתת הרצאות על התנהגות של תוכים. שלושה ערבים, 3 שעות כל פעם. מה שאומר שבהתחשב בקצב הדיבור שלי אני צריכה להכין חומר לפחות ל 18 שעות .

הדד ליין מתקרב בצעדי ענק וכלום לא מוכן.
 
גיליתי די באיחור בחיים שבעצם יש לי בעיה רצינית בארגון זמן. במקום לעסוק במהות- לבנות קונספט ולקשט אותו אני עסוקה בלחפש תמונות משעשעות אך רלוונטיות, קריקטורות וסרטונים מיו טיוב.
 
אתמול התאמנתי (כן, כן) בלדבר לאט…
 
להעתיק סרטונים זה לא פשוט, מסתבר. הטכנאי האישי שלי יושב לצידי ועוזר לי.
ככה הוא נחשף לצערי לתכנים בלתי צפויים.

מסתבר שבני 12 עוד לא לא יודעים הכל.  
הסרטון היה על תוכים מאוננים. נו , גם סוג של הפרעת התנהגות, אם תרצו. 
 
וכאן אני צריכה עזרה.
התוכנה בה אני משתמשת -Easy Screen Capture Video  מסריטה את המסך, אבל בלי צלילים. אני ממש לא יודעת מה לעשות. 
             אוננות בלי גניחות זה לא אותו דבר…

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • נינה  On 19 לדצמבר, 2007 at 19:38

    הורידי את אורביט באתר הזה
    http://www.orbitdownloader.com/
    הוא תופס סרטי יוטיוב יפה. רק מה – הוא עושה זאת בפורמט של
    flv
    אחר כך עלייך להמיר את הסרט באמצעות תוכנה אחרת שנקראת "סופר".
    וייתכן, ש– super יכולה גם לתפוס יוטיוב, ואז אולי תחסכי את ההמרה. אדלח לך מיד גם את הכתובת שלה.
    מקווה שעזרתי
    [וזה רק בגלל התוכים, כמובן… (((-:

  • נינה  On 19 לדצמבר, 2007 at 19:41

    http://www.erightsoft.com/SUPER.html
    זו התוכנה השנייה
    היא ממירה למדיה פלייר
    בהצלחה

  • חזי  On 19 לדצמבר, 2007 at 21:09

    במקום המדיה פלייר תנסי את
    VLC Player
    הוא מריץ סרטונים בפורמט הזה בלי בעיה

    http://www.videolan.org/vlc/

    ולמען האמת אפשר גם להקליט איתו את הסרטים מיוטיוב
    חוץ מזה זו תוכנה עם הרבה מאד אפרויות שתומכת כמעט בכל פורמט אפשרי, וחשוב לציין שזו תוכנה חופשית

  • חזי  On 19 לדצמבר, 2007 at 21:11

    בעצם יש עוד אפשרות – מירו:
    http://www.getmiro.com/

    זו תוכנה שמבוססת על VLC אבל מספקת ממשק נוח יותר.
    יש שם גם חיפוש סרטונים מיוטיוב, כך שתוכלי להוריד אותם בקלות

  • שלומית  On 19 לדצמבר, 2007 at 21:34

    הרבה הרבה הרבה תודה
    אני אשב על זה הלילה.
    שלומית

  • אורן  On 20 לדצמבר, 2007 at 15:49

    לא סתם אי אפשר לשמור את הסרטונים לקובץ, ועוד לא הגענו לנושא של זכויות יוצרים של youtube והיוצר המקורי

  • אוהבת סוסים  On 23 לדצמבר, 2007 at 02:13

  • שלומית  On 23 לדצמבר, 2007 at 18:27

    תודה על ההשקעה , באמת.
    רק שתדעי שכל פעם שאני רואה כזה סרט או שומעת על תוכי עם התנהגות מינית כזו או אחרת, זה קצת צובט לי את הלב.

    כי בסופו של דבר , זה משהו שבשבי הם לא זוכים לממש, וחבל.

להשאיר תגובה

