שוב לילה לבן, הפעם בגלל רשימות

שוב לילה לבן, הפעם בגלל רשימות
 
אני מאמינה שאני לא היחידה.
מרגישה שהולכים לקחת לי את הבית. אמנם וירטואלי, אבל בהחלט סוג של בית.
 
אני פה בקושי שנה. לא תכננתי לעשות רשימת סיכום, אני לא מהמסכמים . בכלל התפלאתי, הלכתי לבדוק שוב את התאריך בו התחלתי. אבל כן. עוד מעט שנה.
 
לקח לי לא מעט זמן להסתדר עם הפלטפורמה הזו, למרות שהיא בהחלט ידידותית, זו אני האהבלה.
להפתעתי גיליתי שממש מסוגלת להרגיש קרבה, חיבה אמיתית, ידידות, לאנשים שמעולם לא פגשתי. לא הייתי מאמינה שזה אפשרי.
אפילו גאוות יחידה הרגשתי. אני יודעת שזה דבילי, לא בוגר, אבל כן, ככה אני מרגישה.  
 
גיליתי שמותר לכתוב גם על נושאים רציניים, זה בסדר לא להצחיק כל הזמן.
 
למדתי שמותר לכתוב גם דברים יותר אישיים, למרות שלא אחת רעדו לי הידיים לפני שלחצתי על כפתור השליחה.
 
עדיין מעדיפה להסתתר, מאחורי האין תמונה ,דווקא בגלל שאני כל כך מוכרת בחיים המקצועיים שלי.
 
ואני מוצאת עצמי מודאגת.
 
האנשים האמיתיים שמקיפים אותי בכלל לא מבינים על מה אני מדברת.

מה הבעיה, תפתחי בלוג  במקום אחר, במקרה הכי גרוע. 

או- בשביל כמה קוראים שיש לך אולי לא צריך להחזיק בלוג. (זה אני, הנשמה הטובה, אומרת לעצמי, ולא מעט)
 
מצוקה אמיתית, מחיים וירטואליים שהולכים ומשתלטים עלי.  

 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • תמי  On 13 לאוקטובר, 2007 at 12:14

    ואני אפילו עוד הרבה יותר חדשה 🙂
    וגם מעבר לבאסה הפרטית, נורא עצוב לחשוב שכל הדבר הזה עלול להעלם.
    המון שעות ביליתי ומבלה פה בקריאה ולומדת כל כך הרבה דברים חדשים,
    וגם מרגישה שאין לי שום פתרון ענייני להציע.

  • אורי  On 13 לאוקטובר, 2007 at 12:29

    יכול להיות שאני אופטימי מדי בלי שום סיבה, אבל יש לי הרגשה שימצא איזה פתרון.

  • CrazyVet  On 13 לאוקטובר, 2007 at 13:23

    שלומית, גם אם ה"בית" הולך את צריכה להמשיך… לדעתי לפחות. את כותבת כל כך יפה על תחום כל כך מורכב, יהיה חבל לאבד אותך.
    אני לא מבינה גדולה בטכנולוגיה, אבל אם תצטרכי עזרה במקום אחר, אשמח לעזור – יש לך את המייל שלי.

  • שלומית  On 13 לאוקטובר, 2007 at 14:46

    תודה, שמחה לשמוע.
    תמיד כיף לקבל חיזוקים.
    לא רואה את עצמי בלי כתיבה היום.
    עוד דבר טוב שקרה לי כאן. מי היה מאמין.

  • עוד קוראת  On 13 לאוקטובר, 2007 at 16:13

    אני חושבת שצברת לעצמך קהל די נכבד
    (צריך לזכור שרק מעטים מקוראי הבלוגים גם מגיבים).
    בכל מקרה, אני מעדיפה להישאר אופטימית לגבי "רשימות"… ולגבי מה שכתבת בפוסט – הקוראים המתמידים בהחלט שמו לב לפחות לחלק מהשינויים שציינת והבלוג רק השתבח.

    בכל מקרה, אל תפסיקי לכתוב… גם מאחורי כינויים באינטרנט עומדים "אנשים אמיתיים" 🙂

  • ניתאי  On 14 לאוקטובר, 2007 at 14:37

    שלום שלומית,
    במשך החודשים האחרונים עקבתי אחרי כל עדכון של הבלוג שלך, וקראתי אותו בשקיקה.
    אני יכול רק לקוות שתפתחי בלוג חדש, כדי שאוכל להמשיך ולהנות מהכתיבה שלך.

    ניתאי

  • שלומית  On 14 לאוקטובר, 2007 at 15:46

    קודם כל באמת תודה, לא התכוונתי לדוג מחמאות (למרות שזה בהחלט עושה נעים…) , אלא להעביר תחושת מצוקה
    שחשה.
    אורי-
    מקווה שאתה צודק. גם אני חושבת ככה, ולו רק כי לא יכולה לדמיין אחרת.

Trackbacks

  • שלום לקוראיי,מאז ינואר 2004, בה התחלתי לכתוב באתר האישי שלי ב 'רשימות', אני רואה בה את ביתי המקוון – הראשון, המרכזי והעיקרי – ובמפורש זו הבמה בה אני בונה, מרחיב ומעמיק את המוניטין המקצועיים שלי. באופן

להשאיר תגובה

