אמא של תרמילאית פרק ב: הימלאיה!

המשך לפוסט הקודם שלי בו יצאתי מן הארון

הילדה הזמינה אותי לטייל איתה.
אני כל כך מתרגשת לשמע דבריה שלרגע לא יכולה להוציא מילה מפי.

לפני שהיא יצאה לטיול הגדול אמרתי לה: רק תגידי ואני באה לטייל איתך. רק תגידי.
היא נעצה בי אז מבט מצמית ופלטה בבוז קל: לטייל עם אמא שלי. לא נראה לי…

אבל שלושה חודשים במזרח וקצת שאנטי עושים משהו, גם לנסיכה הצפונית המקסימה שלי.

סיפרה שעמדה לזרוק את נעלי ההתעמלות שלה. ואז החברות שאיתה אמרו לה: השתגעת? אמא שלך מגיעה, היא תקרע אותך. אל תזרקי.

יש כל מיני אפשרויות להגיע לקטמנדו.בירת נפאל. אבל לי ברור במה אני בוחרת: אייר קטאר. גם טיסה קצרה וגם מסלול מעניין. וארבע שעות חניית ביניים בדוחא, קטאר.  שלא נטייל?
ק. בחרדות.
אמר. הם ישמחו לקבל עוד טננבוים…(זה שמי השני)

מה בתכנון?
אין תכניות. אני רק רוצה להיות איתה.

מאחר ומשאלת המוות שלי עדיין לא מפותחת דיה , ברור לי שבאנג'י אני לא עושה.
חוץ מזה הכל פתוח. מה שהילדה תתכנן אני זורמת.

אלוהים, בבקשה תעשה שהיא תתכנן סנפלינג על מפלים ואיזה טרק קטן. הרי היא יכולה לשמוח איתי רק בחנויות וזהו, ואנא אני באה…

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • ח ל י  On 16 לספטמבר, 2007 at 17:03

    כמה התרגשות מבעבעת מהמילים שלך, ואהבה ושמחה ומה לא…איזה כיף.

  • Plonski-Almonski  On 16 לספטמבר, 2007 at 18:27

    Sounds great – have lots of fun with your off-spring…

    PA

  • ירצו יאכלו  On 16 לספטמבר, 2007 at 21:57

    תהני!
    ותכתבי חוויות

  • Bruce  On 16 לספטמבר, 2007 at 22:59

    I think that this is soo good!
    I love it when the kids want to share and are able to get to this place! Its the best. Nothing compars to this feeling! We are giving and doing lots to our kids, and when something like that happans, it is a hugh payback!
    Enjoy every moment of it.

  • ימימה  On 17 לספטמבר, 2007 at 11:14

    גם על הטיול ובעיקר על ההזמנה.

    סעי לשלום.

    (את נראית צעירה כל כך בתמונה למעלה, יש לך באמת בת תרמילאית?)

  • ג'ורג'  On 24 לאוקטובר, 2007 at 21:08

    נראה לי שהיא אינה מכירה את אמא שלה. באמת היית קורעת אותה אילו זרקה את הנעליים?!

להשאיר תגובה

