נערת הטלפון 2

טלפון בהול אחד השבוע הוריד אותי מהפסים.
קודם כל, נזפו בי. למה לקח לי כל כך הרבה זמן להחזיר צלצול כשמדובר במקרה חירום:
45 דקות, ליתר דיוק.

עוד לפני שהספקתי לענות ואולי אף להתנצל, המשיכה האשה האלמונית שמעבר לקו: התרנגולת שלה נתפסה בגדר תיל ועכשיו הראש שלה מוטה הצידה. וליתר דיוק, הראש  היה מוטה קודם. עכשיו הוא כבר מונח  על האדמה.
 
נשמע  באמת כמו מקרה חירום. למודת ניסיון, שאלתי את הגברת בתום לב מתי בדיוק קרה המאורע המצער. לא היה ספק בליבי שהכל התרחש בשעה האחרונה, ואכן הצטערתי צער רב שלא התפניתי לענות קודם לכן.
האשה תקנה אותי ואמרה: זה קרה כבר לפני שלושה שבועות… רק שעד עכשיו לא היה לי זמן לצלצל, כך אמרה, וגם חשבתי שהיא עוד אוכלת. עכשיו אני כבר לא בטוחה בזה.
החוורתי קלות.
ואז היא המשיכה ,ושאלה אם אני יכולה לתת לה טיפים ולעזור לה דרך הטלפון. זאת אומרת בלי להביא את התרנגולת לבדיקה .

פה רציתי לומר- למה לך, גברת. תשלחי אותה במייל. בשביל מה יש אינטרנט. (הנה עמנואל, זה למה)

במקום זה אמרתי לה: גברת, אולי יש לתרנגולת שלך צוואר שבור…אני חוששת שלא תוכלי להמנע
מביקור אצל וטרינר.

 האשה המשיכה  ואמרה שאין לה בעיה לבוא בעצמה כדי שאייעץ לה ואתן לה מרשם זה או אחר. אבל אולי בכל זאת לא צריך להביא את התרנגולת.
 לא היה לי ספק שיש פה כשל רציני בתקשורת בינינו.
למען הסקרנות שאלתי:  מה בדיוק יתן לך ביקור כזה?
והאשה, עונה לי שהיא לא בטוחה שהתרנגולת שלה בכלל  עוד חיה.
בשלב זה השיחה ארכה  כבר חמש עשרה דקות   והלקוחה הפוטנציאלית לא הראתה סימנים של ירידה מהקו.
נאלצתי לשלוח אותה בדחיפות אל חית המחמד שלה – זאת אומרת לא ממש עכשיו, לא צריך להיסחף, רק כשתגמור לעבוד. ואם היא עדין חיה , המלצתי לה להתקשר שוב. בנימוס, בטח שהייתי מנומסת.

לפעמים אני חושבת שהייתי שמחה אם הייתי קצת פחות מנומסת.

אסרטיביות היא באמת לא הנקודה החזקה שלי.

מאחר ולא שמעתי ממנה שוב לא נותר לי לקוות שהתרנגולת המסכנה נלקחה בכל זאת לאיזה וטרינר.

או לאיזה פורום באינטרנט.

 

הפוסט הזה הוא המשכו של  פוסט קודם בנושא דומה.

 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • רעבה  On 29 למאי, 2007 at 19:10

    אני מקווה שהתרנגולת המסכנה מתה.

  • יעל ישראל  On 29 למאי, 2007 at 19:42

    אין על סתימות ורשע של אנשים. אני כל פעם המומה מחדש מסיפןרייך על גסות ליבם של אנשים בחיות המחמד שלהם, ובכלל.

  • שלומית  On 29 למאי, 2007 at 20:08

    אני כמובן מביאה רק את המקרים הקיצוניים
    יש אין ספור אנשים שמתנהגים נהדר לבעלי החיים שלהם.
    היה לי זוג שדחה יציאה מתוכננת לירח דבש כי התוכי שלהם חלה.

  • Luna  On 29 למאי, 2007 at 22:21

    Being an Umbrella Cockatoo, I expect to be involved in each and every activity going on in my home, even if my human parents have other plans. Speaking of Honeymoons and getting ill, I am planning on joining my human parents in their honeymoon… if they don't take me along, I will certainly get ill… 😉

    PS I hope that poor chicken poops on that stupid owner's head directly from chicken heaven!

  • חנן כהן  On 29 למאי, 2007 at 22:44

    אם התרנגולת ירוקה

  • צילה  On 31 למאי, 2007 at 07:13

    ראיתי תרנגולת שמוטת ראש מטיילת כאן אתמול…

להשאיר תגובה

