תוכים שרואים סרטים כחולים , וגם קישור קטנטן לליל הסדר

 
לא קל לעבוד עם תוכים.  כל התרגילים  שעובדים  על כלב סרבן לא מזיזים לתוכי,הנבון פי כמה מאותו הולך על ארבע.
כלב מסויג ניתן לשיחוד  בעזרת ממתק כלבי זה או אחר.
ואילו תוכי דורש עבודת ריכוך והכנה, ואני צריכה להתחנף טוב טוב לפני שארכוש את אמונו.
וכך אני מוצאת עצמי ממלמלת דברי כיבושין בקול מתוק מדבש ( קולי הטבעי,כמובן, אני לא מזייפת )  ומנסה להרגיע את הישות האינטיליגנטית העומדת מולי.
 
צא'רלי ,אחד הפציינטים שלי,   הוא תוכי גדול , הדומה לתוכי  שמככב בפרסומות של בזק. הוא מחקה את החתול שלהם בדייקנות. עד כאן- שום חדש. העניין הוא שצא'רלי משתמש ביללה הזו כדי לקרוא לכלב. וכשהכלב מגיע, כולו מרוגש למשמע היללה, פורץ התוכי בצחוק אנושי.  ואם זו לא אינטיליגנציה -אני לא יודעת מה כן.
 
אחד מלקוחותי הודה במבוכה שהתוכי שלו  מכור לסרטים כחולים. מאחר וגם אני הובכתי מהווידוי שגילה כמובן יותר ממה שהתכוון בעליו לגלות ( או שלא…) ,לא פיתחתי את הנושא  ולא חיטטתי , כמנהגי בדרך כלל, למשמע סיפורים אקזוטיים…
תוכי, בדיוק כמו ילד קטן, מקנא לבעליו. יש לי לקוח שהתוכי שלו, מסוג  ג'אקו, יושב בדרך כלל על  מתלה הבגדים שבחדר השינה, משם הוא מפקח על אדוניו.
כשיש מבקרים בבית הכל טוב ויפה. קוקו לא מתערב בחייו החברתיים של בעליו וגם אם יש לו מה להגיד הוא בדרך כלל מתאפק.
הבעיה היא  אם אורחת מחליטה לגמור את הלילה במיטתו של יוסי, שם בדוי, כמובן.  (תיכף תראו למה)
בשניה שקוקו רואה רגלים נשיות וחשופות במיטה הוא יוצא מאיפוס.
במהירות הוא ספק גולש ספק מחליק מהמתלה האלכסוני, רץ למיטה, ומכניס לה ביס בכל הכוח.  שתלמד לה.
 
 
 
ניקי היתה האמזונה הפרטית שלי. עצמאית- אף אחד לא יגיד לה מה לעשות- אינטיליגנטית, עקשנית – עמדה על זכויותיה מהיום שהכרתי אותה- ומשעשעת.
ניקי היתה מאוהבת בי וכמובן גם אני בה. היה בה כל מה שאי פעם חיפשתי בגבר.
הבעיה היתה שהיא ממש קנאה לי. ברגע שהייתי מגיעה הביתה מהעבודה היא היתה פורצת בצרחות אושר ואהבה.
כשק. היה מגיע הביתה והיינו מנסים לדבר- או אז היתה ניקי נכנסת ממש לוויברציות. אי אפשר היה לנהל שיחה  כשהיא ברקע.
שאגותיה היו מחרישות אוזניים.
כשרצינו לדבר היינו צריכים לצאת  לבית קפה.
חברים בלוס אנג'לס זוכרים עד היום בחלחלה  את ליל הסדר שנוהל על ידה. (אמרתי לכם שיהיה קישור…) היא היתה מוכרחה לשיר את כל הקושיות בעצמה.
בין החזרת לגפילטע של מנישביץ, בין האפיקומן לדי דיינו, כל מה ששמעו ברקע היה שאגות מיוסרות של חיית בר מהאמזונאס…

יום אחד הרגיש ק. שהגיעו מים עד נפש.
חיי אינם חיים, כך אמר לי. (בבית קפה, כמובן).
זה או אני- או היא.
לאחר דממה שארכה דקות ארוכות אמרתי:  לא יכולה לענות כרגע. תן לי יום יומיים לחשוב.
 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • מיכל  On 3 לאפריל, 2007 at 11:38

    .

  • משתמש אנונימי (לא מזוהה)  On 4 לאפריל, 2007 at 17:47

    יודע עד כמה התיאורים האלה מדוייקים,
    גם אצלי ליל הסדר הנוכחי נוהל בגאווה על ידי אקלקטוסית פושעת ומקסימה…

    מוזר שאנשים לא מתביישים לספר על התוכים שלהם כאלה דברים… בכל זאת התוכי לא התמכר מצפיה חד פעמית 🙂

  • אלעד  On 12 לאפריל, 2007 at 00:04

  • עומרי  On 18 לאוקטובר, 2007 at 11:36

    מה עשית בסוף זרקת אותה או לא

  • שלומית  On 18 לאוקטובר, 2007 at 14:32

    לא , לא היה לי נעים מק. …
    אותה העברתי לקליניקה שלי, שם גם יכלה לראות אותי יותר שעות מאשר בבית.
    ק. לעומת זאת לא הסכים לעבור לגור במרפאה….

  • דפנה לוי  On 4 לינואר, 2008 at 14:20

    אנושיים, או (שזה אנחנו שמאנישים אותם בעצם …) לנו יש תוכי(ת) שמנהלת לנו בגאווה רבה הגובלת בגאונות (וכמובן שמיניפולציות) את החיים בבית (ומחוץ להם).

  • מיכל  On 23 לפברואר, 2008 at 04:22

    גיליתי את האתר שלך ורציתי לאמר לך שממש אהבתי 🙂

  • משה  On 23 ליוני, 2008 at 23:24

    ממליץ לכל חובבי החיות לגדל תוכי. חיה מדהימה וכיפית לגידול! http://www.jakoo.co.il

  • bpa  On 22 לאוגוסט, 2008 at 00:49

    אתר תוכים מיקצועי בואו לביקור

  • רון  On 22 לאוגוסט, 2008 at 00:52

    http:\\www.bpa.co.il ממליץ בחום אחלה אתר

  • ארן  On 8 לאוקטובר, 2008 at 12:28

    גופ הבית שלך

  • ארן  On 8 לאוקטובר, 2008 at 12:29

    גופ הבית שלך

  • ארן  On 8 לאוקטובר, 2008 at 12:29

    http://www.goop.fav..co.il

  • נחמה  On 20 לנובמבר, 2008 at 13:10

    סרטים כחולים עם תוכים – מדליק במיוחד
    במיוחד העובדה שהם מתמכרים לסרטים – אין ספק שתוכי זה חייה מפתיעה במיוחד.

  • morin  On 13 ליולי, 2009 at 01:23

    סרטים כחולים עם תוכים – מה זה הדבר הזה?

  • יוסי  On 13 למאי, 2011 at 20:29

    אחלה בלוג!

Trackbacks

  • By שווה קריאה on 2 לאפריל, 2007 at 19:53

    לא קל לעבוד עם תוכים. כל התרגילים שעובדים על כלב סרבן לא מזיזים לתוכי,הנבון פי כמה מאותו הולך על ארבע.

    כלב מסויג ניתן לשיחוד בעזרת ממתק כלבי זה או אחר.

    ואילו תוכי דורש עבודת ריכוך והכנה, ואני צריכה להתחנף טוב טוב לפני שארכוש את אמונו.

    וכך אני מוצאת עצמי ממלמלת דברי כיבושין בקול מתוק מדבש ( קולי הטבעי,כמובן, אני לא מזייפת ) ומנסה להרגיע את הישות האינטיליגנטית העומדת מולי.

כתיבת תגובה

