ראיתם פעם פרה רוכבת על טוסטוס?

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3381507,00.html

 

מאמר שכתבתי (ותודה ליעל ישראל שהאירה את עיני)

פוסט זה פורסם בקטגוריה טיולים, טיולים. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

7 תגובות על ראיתם פעם פרה רוכבת על טוסטוס?

  1. יעל ישראל הגיב:

    זה כל כך מזעזע!

  2. שלומית הגיב:

    מצטערת, הכתבה שם היא שלי. וככה זה בוויטנאם, באמת. ממש מצטערת על עגמת הנפש שנגרמה לך.

  3. שלומית הגיב:

    מצטערת, הכתבה שם היא שלי. וככה זה בוויטנאם, באמת. ממש מצטערת על עגמת הנפש שנגרמה לך.

  4. חנן כהן הגיב:

    בדיחה שוביניסטית

  5. יעל ישראל הגיב:

    אני מקווה ש"אנחנו" לא מתחילים לצחוק כאן על "בנות" שמזדעזעות מפרות מסכנות, כן? אני לא רוצה להיות המקבילה הגברית של בועז ולכתוב כאן רעות על גברים. נא לא להתחיל איתנו. אנחנו פשוט בעד פרות.

    ושלומית, ראית מה זה? הלכתי ישר לצילום הנורא של הפרה, ולא ראיתי שאת כתבת. עכשיו קראתי. יפה כתבת. לא היית צריכה להצטנע כל כך. היית צריכה לכתוב כאן שאת כתבת. אנחנו עיוורים אנחנו. רואים כל כך הרבה חומר ביום, לא שמים לב מי כתב.

  6. יעל ישראל הגיב:

    הבנתי סוף סוף את הבדיחה שלך. הצתות מאוחרות. והיא דווקא מצחיקה, הבדיחה.

  7. שלומית הגיב:

    נורא מצחיק, חנן. כשקראתי את התגובה שלך בכלל לא הבנתי והייתי בטוחה ששלחת תגובה לפוסט הלא נכון.
    אחרי חצי יום פתאום הבנתי. ואז, רציתי ישר לומר לך שלא אני ולא יועץ הסתרים שלי (יש לי תומך טכני אישי, זה שרות חדש ש"רשימות" מספק לחברים האיך לומר, יותר מאותגרים) , לא ראינו את המשמעות הזאת.
    אבל, אופס, למה יש לי הרגשה שרק אני זו שעיניה טחו…

כתיבת תגובה